És mint láthattuk a visszajátszásban, Verstappen is hibázott, de ő megúszta egy elfékezett gumival, és nem hagyta el a pályát.
Köszönjük a figyelmet, maradjatok velünk a hétvége folytatásában is!
Lassacskán mindenkit leintenek, mutatjuk az edzés végeredményét:
Szépen lepörög az edzés, ezek már az utolsó körök.
Pár perccel a vége előtt Norris továbbra is Ferrari-szendvicsben, s mivel a legtöbben hosszú etapokat futnak, ez minden bizonnyal így is marad.
Piastri megpusszantotta a falat a jobb hátuljával, gyorsan megnézték, de vissza is küldték a pályára.
Számunkra a hétvége egyik legkülönlegesebb képe: Mészáros Sándor kollégánk és Arató András, azaz Hide the pain Harold.
"Naná, hogy Stroll, ember!" – kommentálta Tsunoda a rádióban a kanadai által elkövetett feltartást.
Így áll az edzés ebben a szent pillanatban:
A további javítások után is az első tízben mindkét Williams, ellenben nincs ott egyik Mercedes sem, ahogy Perez sem.
Óriási duma Alonsótól: mint mondta, azért nyomta meg a bokszutcai korlátozó gombot, mert el akarta kerülni, hogy összetörje autóját, így aztán minden gombot megnyomott!
Na, valamit villantott a Red Bull is: a harmadik szektorban Verstappen a leggyorsabb, és Perez is majdnem ott van az első tízben.
Kicsit elkiabáltuk ezt, Leclerc kis híján átvette a vezetést, miután egy egészen elképesztő középső szektort rakott össze használt gumin.
És most Norris megcsinálja hiba nélkül is: 1:31,839 az eredmény, ezzel valószínűleg az edzés élén zár majd.
Tsunoda egy tized, Sainz pedig egy ezred hátrányban Norris mögött!
A monacói végül a két Williams közé jön be, miután a hajrában közel járt a falazáshoz.
Albon három tizeden belül, alig marad el Verstappentől! Colapinto pedig lila középső szektort fut, bár Leclerc gyorsan elveszi tőle.
Szinte mindenki lágyakon, nézzük, tud-e valaki gyorsabb lenni Norris apró hibákkal tűzdelt körénél?
Verstappen két tized hátránnyal második, Hamilton viszont fél másodpercen kívül marad.
Sokat javít Norris, de a kör korántsem tökéletes. 1:32,165, ezzel bő fél másodpercet ad Leclerc-nek.
Felkerültek a lágyak, nézzük azt az egykörös tempót! Verstappen, Hamilton és Norris is feltette a piros oldalfalú Pirelliket!
A többség befejezte első etapját, és visszament a caspathoz a garázsba. Helyenként még jönnek zöld szektorok, de elsősorban azoknál, akik kevesebb körnél járnak, s ezért frissebbek az abroncsaik, mint Ricciardo és Piastri.
Leclerc-é az első 1:32-es kör, öt tizedet ad Norrisnak. Közben a Williamsek a 4. és a 6. helyen.
Rájár a rúd az ausztrálokra, hiszen miközben mindenki más 7-10 körnél jár, Piastri most kezdi a negyediket, míg Ricciardo két kör után tért vissza a bokszból.
Az első sárga zászlót Sergio Perez varázsolja elő, szerencsére vissza tudott jönni a bukótérből.
Norris nyolctizedes előnyben van, miközben csapattársa máris a pályán – gyorsan dolgozott a McLaren!
Verstapppen 1:34,4, majd jön Norris 1:33,9-cel, és három lila szektorral áll az élre.
Tsunoda benéz 1:34-be, most ő áll az élen, de mire leírtuk Sainz veszi át a vezetést. Rohamos javulás várható a következő ötven percben.
Néhány perc elteltével Norris vezet 1:35,522-vel. Csak viszonyításképp: a tavalyi pole-pozíciót Sainz 1:30,984-gyel szerezte meg.
Elkezdődött az edzés egy ritkán látható jelenettel: Gasly nem a jó ívet választotta a garázsból való kihajtáshoz, így a szerelők kénytelenek voltak visszatolni és irányba rakni.
Oscar Piastri autójával problémák adódtak, a McLaren abban bízik, hogy még az edzés vége előtt ki tudják küldeni az ausztrált.
A pálya hőmérséklete 38, a levegőé 31 fok, a páratartalom 65 százalék.
A mezőny ismét változott, bár ez egy kiszámítható változás volt, hiszen Kevin Magnussen eltiltása után visszatért a Haasba.
Nagy örömmel köszöntünk minden kedves olvasót a Szingapúri Nagydíj első szabadedzésének élő közvetítésében!