Az új-zélandi versenyző 2025 elején még a Red Bull főcsapatánál kezdte meg az idényt, ám az első futamokon mutatott gyengébb teljesítménye után már két fordulót követően, a Japán Nagydíj előtt visszakerült a fiókcsapathoz.

Lawsonnak időre volt szüksége, mire ismét a pontszerző zónán belülre került: erre végül Monacóban került sor. Lawson azonban hangsúlyozta, hogy a visszaminősítést követően nem a pontszerzés foglalkoztatta elsősorban.
„Igen és nem” – válaszolta a RacingNews365-nek arra a kérdésre, hogy hitt-e benne, hogy össze fognak állni számára a Racing Bullsnál a dolgok.
„Bár az eredmények nem jöttek azonnal, valójában elég korán összeállt minden, csak sok mindennek kellett egyszerre klappolnia ahhoz, hogy legyen egy erős hétvégénk.”
Lawson szerint a szezon elején inkább a konzisztencia hiányzott, nem a tempó: ez a helyzet a szezon közepén kezdett megváltozni, különösen az osztrák hétvége után, amikor jelentős módosításokat hajtottak végre az autón. Innentől kezdve rendszeresebbé váltak a pontszerzések, csúcspontként pedig a Bakuban elért ötödik hely jelentette karrierje eddigi legjobb F1-es eredményét.

„Nem a sebességgel volt a gond, hanem azzal, hogy a hétvégéket össze tudjuk-e rakni. Ausztriában ez sikerült, de már előtte is látszott, hogy el fog jönni ez a pillanat. Rendkívül frusztráló volt, de tudtam, hogy végül minden össze fog állni” – tette hozzá.
Lawson 2026-ban is a Racing Bulls színeiben folytatja pályafutását, ahol az újonc Arvid Lindblad lesz a csapattársa.