A japán versenyző elmondása alapján négyszeres világbajnok csapattársának autóján új padlólemez dolgozik: „Ezen a hétvégén eltérő autónk van csapaton belül. Max új padlólemezt kapott” – mondta Tsunoda a kvalifikációt követően.

Tsunoda ugyan mutatott pozitív jeleket az Autodromo Hermanos Rodríguez versenypályán, ám a Q2-ben kiesett – Carlos Sainz rajtbüntetése miatt végül a 10. helyről vághat neki a versenynek.
„Most az egész időmérőn közel voltam Maxhoz – mindössze két tizeddel maradtam el tőle, ami normális körülmények között elég lett volna a Q3-hoz. Valószínűleg csapatként egy kicsit küzdöttünk a tempóval, de összességében nem volt rossz köröm.”
Tsunoda hozzátette, hogy mindkét Red Bull-versenyző hasonló problémákkal szembesült.
„Úgy érzem, Max és én ugyanazzal küzdöttünk: a tapadással. Ezen körülmények között a gumik felmelegítése sem egyszerű, de összességében elégedett vagyok a körömmel.”
Tsunoda jelenleg igyekszik a pályán nyújtott teljesítményére összpontosítani, miközben a Red Bull még nem döntött arról, hogy 2026-ban is megtartja-e őt.

„Őszintén szólva nem tudom ez jó hírnek számít-e vagy sem, hogy várnak a döntéssel – én csak próbálok a lehető legjobban teljesíteni. Sainz hátrasorolása miatt a tizedik helyről indulok, ezzel elégedett vagyok” – mondta.