A konstruktőri világbajnokság 11. helyén végző kiscsapat – egészen pontosan az ezt üzemeltető Just Racing Services – január 6-án került csődeljárás alá, miután tulajdonosa képtelen volt új vevőt találni az alakulatnak. A Manort az FRP Advisory cég vette gondnokság alá, amely eredetileg január 20-át, azaz a mai napot tűzte ki határidőnek: ha addig nem találnak vevőt, a gyár végleg becsukhatja kapuit.
A dolgozókat mindazonáltal január végéig kifizették, a hírek szerint pedig egy érdeklődővel tárgyalások is indultak. Habár egyelőre nem derült ki, kik a potenciális vásárlók vagy befektetők, többen azt az ázsiai társaságot említik, melynek vezetője az eddigi GP2-ben érdekelt Ricardo Galael. Vele már a csőd bejelentése előtt kapcsolatban állt a Manor.
Mindenesetre a BBC Sport szerint a hét folyamán pozitív előrelépések történtek. „A Manor jövője zordnak tűnt a hét elején, de a kilátások jelentékeny mértékben javultak az elmúlt napokban” – áll a beszámolóban, amely hozzáteszi: a Manornak félmillió fontra van szüksége, hogy részt vehessen a szezon előtti teszteken, és felkészüljön az évadnyitó versenyre. Belső források szerint ez összegyűlhet a jövő hétvégére kitűzött határidő előtt. A csapat túlélési esélyei azonban attól függenek, hogy a megígért pénz valóban érkezik-e jövő héten.
Előfordulhat, hogy a Manor 2016-os autójával kezdi meg a következő szezont, melyre a Nemzetközi Automobil Szövetségtől is engedélyt kapott. Ebben az esetben is szükségük lesz átalakításokra a szabályváltozások miatt, ám nem kell teljesíteniük a kötelező törésteszteket, melyek jellemzően az egyik legfőbb akadályt jelentik egy-egy új szezon előtt. A Manor 2015-öt is egyéves autójával kezdte meg – akkor azzal teljesítette az egész idényt.