Mint az köztudott, miután Stephen Fitzpatrick tulajdonos nem tudott vevőt találni a Manor istállóra, múlt pénteken hivatalosan is bejelentették a csődeljárás megkezdését. Ez persze nem jelenti azt automatikusan, hogy a brit istálló nem lesz ott a 2017-es rajtrácson, az eljárást vezető FRP Advisory cég (mely 2014-15-ben is kezelte az akkor szintén csődben lévő Manor ügyeit) elismerte, hogy nagyon kicsi az esély arra, hogy a szezonnyitó előtt sikerül megmenteni a csapatot.
Emellett arra is kitértek, hogy ha nem sikerül befektetőket szerezni, akkor minden bizonnyal állás nélkül marad a csapat több mint 200 alkalmazottja, de a reményt még nem kell feladni, hiszen a cég képviselője úgy nyilatkozott, hogy az „érdeklődő felekkel folytatott tárgyalások” döntik el, hogy a Manor ott lesz-e az Ausztrál GP rajtrácsán.
Stephen Fitzpatrick, aki két éve saját pénzén hozta vissza a sírból a csapatot, így indokolta a csődeljárás megkezdéséről szóló döntést a német AMuS-nak: „Nem akarjuk, hogy megismétlődjön a múlt, ezért döntöttünk úgy, hogy nem kezdünk el egy olyan szezont, melyről nem tudjuk, hogy képesek leszünk-e végigcsinálni.”
Az F1-be Manorként nevező, majd története során Virgin, Marussia Virgin, Marussia, Manor Marussia és MRT névre is hallgató csapatról legutóbbi podcast-adásunkban is beszéltünk, a műsor e szakasza itt hallgatható meg: