A Nemzetközi Automobil Szövetség évek óta dolgozik azon, hogy mivel akadályozza meg a pályák kiszélesítését, és egyelőre úgy tűnik, hogy a Spielbergben alkalmazott sárga rázókövek sem hozták meg a várt eredményt. A hétvége során eddig négy, ezekhez az elemekhez köthető felfüggesztés-meghibásodás történt, de az FIA nem vitt véghez komoly változásokat a verseny előtt. Jenson Button szerint nem normális, hogy ilyen problémák ütik fel a fejüket az autókon, de azt is aláhúzza, hogy nem szabad egyedül a pilótáknak dönteniük hasonló kérdésekben.
„Nehéz eldönteni, hogy mi is lenne a jó” - idézte a McLaren pilótáját a Motorsport.com. „Nem lehet egyszerűen megszabadulni tőlük, mert akkor hol a határ? Minden kanyarban folyamatosan bebarangolnánk a vidéket. Az időmérő mindig nagyobb probléma - a versenyen nem akarsz annyira ráhajtani, mert tönkreteszi a padlólemezt.” Button hozzátette, hogy ár a rázókövek a pályán kívül helyezkednek el, a pilóták mindig addig fogják feszegetni a határokat, amíg csak lehet.
„Nem túl jó látni ezeket a meghibásodásokat, hiszen így is elég kockázatot vállalunk. Sosem szeretünk ilyeneket tapasztalni, de itt elég kifutóterület van, így nem okoz nagy problémát. Azért trükkös, mert a pályán kívül vannak, és különösen az időmérőn használod ki őket annyira, amennyire csak lehet. A pilóták számára ez a pálya széle, a fehér vonal, vagy a szokásos rázókövek helyett. Ezért nehéz a gyors kanyarokban, ahol próbálod megtalálni a helyes ívet, olyan közel a rázókövekhez, amennyire csak lehet. Ezért van az, amikor hibázol, rájuk hajtasz, és problémád lesz később. Szokatlan ennyi felfüggesztéshibát látni. Amikor a tévében nézed, azt mondod: ’Várjunk csak, nem értem, hogyan történt.’ A Toro Rossón ugyanis a másik oldalon lépett fel a hiba, Nico Rosberg esetében pedig nem tűnt úgy, mint ha komoly törés lett volna.”