A Renault december végén tisztázta a Mario Illien személye körüli félreértéseket, tudatva a nagyvilággal, hogy a Red Bullnak semmi köze nem volt az Ilmor első emberének leigazolásához. Most maga az érintett is megszólalt, a svájci Sonntagsblick hasábjain. „Két héttel ezelőtt írtam alá a szerződést a Renault-val” - mondta a 66 éves szakember. Munkája azért lesz fontos a Renault-nak, mert bár ugyan a cég elnöke, Carlos Chosn három évet adott az enstone-iaknak arra, hogy sikeressé váljanak, a rombuszos gyártó nem engedhet meg magának még egy olyan blamázst, mint az elmúlt évben, amikor a kiszállás széléről táncoltak vissza, hogy végül gyári alakulattal hódítsák meg a száguldó cirkusz trónját.
Illien azt mondja, hogy cége 2016-ban már a 300. győzelmére fog törni a motorsport világában, de lehűtötte a kedélyeket a gyári Renault csapat szereplésével kapcsolatban. „Túl rövid az idő, először a hatékonyságot kell növelnünk” - nyilatkozta Illien azzal kapcsolatban, hogy már idén győzelemre törjön a francia gyártó. A Red Bull helyzete egy kicsit komplikált lesz 2016-ban, hiszen az alap-erőforrást a Renault fogja biztosítani a Milton Keynes-ieknek, a tuningolását az Ilmor végzi majd, mindehhez pedig a TAG Heuer adja a nevét.
Cyril Abiteboul energiáit már a Renault új projektjébe fekteti, azonban egy nyilatkozat erejéig még visszatekintett a 2015-ös szezonra. „Az kell mondjam, némi frusztrációval kellett megküzdenünk a pályán. Jobb munkát szerettünk volna végezni a Red Bull és a Toro Rosso számára. De azt mindig tudtuk, hogy sok időbe fog telni, amíg kijavítjuk a hibákat. Remélhetőleg most már megvan a stratégiánk, az időnk, és a forrásunk ahhoz, hogy ezt a következő években véghez tudjuk vinni.”