A csapat elleni csődeljárás a múlt héten véget ért, amikor egy mentőcsomagnak köszönhetően sikerült kifizetni a tartozásokat. A Manor ezt követően megszerezte a Ferrari tavalyi erőforrásait, meghosszabbította a még Marussiaként megkezdett együttműködést a McLarennel, és bejelentette, hogy Will Stevens lesz az egyik versenyzője – feltéve, hogy szuperlicenszet szerez.
Booth azt is elárulta, hogy a csapat jelenleg két helyen készül a szezonnyitóra, Silverstone-ban, valamint a régi, még Virginként használt dinningtoni gyárban. A felszerelést és az autókat jövő pénteken kell elküldeni Ausztráliába, azaz ennyi ideje van még a csapatnak arra, hogy befejezze a munkát, és teljesítse a törésteszteket.
„Nagyon közel vagyunk ahhoz, hogy eljussunk Melbourne-be, mindenki éjt nappallá téve dolgozik ezen” – nyilatkozta Booth a Yorkshire Post című lapnak. „Az autók lassan összeállnak, több helyen dolgozunk rajtuk egyszerre, bízom benne, hogy el is készülünk. Visszatértünk Dinningtonba, és egy silverstone-i bázist is használunk, mindent megteszünk azért, hogy a jövő hét végére elkészüljünk.”
A Manor, ha ott is lesz Ausztráliában, minden bizonnyal igen lassú lesz, hiszen az új autó, mely egyetlen teszten sem vesz részt, a tavalyi év egyik sereghajtó gépének átalakított változata lesz, ráadásul a tavalyi Ferrar-motor hajtja majd. Ez máris három ok arra, hogy ne legyenek nagy reményeik eleinte – persze a cél valószínűleg nem is több annál, mint hogy egyáltalán részt tudjanak venni a versenyen.