Az Autosport információja szerint változásokat eszközölhet a Red Bull legújabb autóján, méghozzá a 2015-ös autókon kulcskérdésnek számító orrkúpok terén. Idén az FIA már nem engedélyezi a hosszú, előrenyúló megoldásokat, a Red Bull pedig majdnem rá is fázott a legjobb megoldás keresésével, hiszen éppen a jerezi teszt előtt teljesítették az RB11-es kötelező töréstesztjét.
„A néhány általunk kipróbált orrból a jelenlegit találtuk a legalkalmasabbnak” – mondta a csapat főtervezője, Rob Marshall, aki a Williams megoldását látja a legjobbnak. „Nyilván lesznek még változások, más csapatoknál is, a szárnyaknál, és Isten tudja még hol. Amit az első teszten látunk, nem biztos, hogy az később is felkerül majd az autókra.”
Marshall hozzáfűzte, hogy nem volt problémamentes a holtszezonjuk. „Számos opciót kipróbáltunk, és a törésteszteket is csak nemrég kezdtük el. Aztán amikor problémákba ütköztünk, hol könnyebb, hol nehezebb megoldásokhoz folyamodtunk. Jerezbe felkészületlenül érkeztünk – nem csak a törésteszt, hanem a későn elkezdett tervezési munkálatok miatt is.”