Mindkét csapat neve szerepel az előzetes nevezési listán, bár a Marussia már az indulási jogot eredetileg megkapó Manor zászlaja alatt. Ugyan a csapatról egyre kevesebbet hallani, a munka is leállt a gyárban és nemrég számos felszerelésüket is elárverezték, John Botth csapatfőnök szerint továbbra is van némi esélyük a 2015-ös visszatérésre.
„Még mindig van egy sovány remény, de már nagyon késő van” - nyilatkozta. „Két hét alatt még el kellene intéznünk valamit, szóval még él a remény. Pozitív tárgyalásokat folytatunk bizonyos befektetőkkel. Rengeteg keményen dolgozó ember van ebben a csapatban, és szeretnénk közülük minél többet megtartani.”
Az istállónak azért is fájó lenne kimaradni a mezőnyből, mert tavaly a 9. helyig jutottak a pontversenyben, amiért jelentős pénzösszegeket kapnának.
„Az egészben az az ironikus, hogy ha nem válik valóra az álmunk, akkor nem is kapjuk meg azt a 40 millió fontot. Ez a pénz viszont vonzó tényező a lehetséges befektetőknek, hiszen korábban közel öt évet tudtunk teljesíteni ez az összeg nélkül” - mondta erről a szakember.
A megszűnés szélére sodródott másik istállónál, a Caterhamnél is hasonlóak a kilátások, a csődbiztosok egyik tagja, Henry Shinners a BBC-nek elmondta, a tesztek kezdetéig még ők is reménykednek.
„Tovább tárgyalunk az érdeklődőkkel, de ha a teszt előtt nem érkezik egy vásárló, akkor nem költünk pénzt a csapat működtetésére. Semmit nem akarok kizárni, de ha ugyanebben a pozícióban leszünk az első verseny kezdetekor, akkor a csapat megmentésének esélye elméletileg a nullával lesz egyenlő” - nyilatkozta.