DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2025. december 28. vasárnap
F1

A McLaren szorosabbra fűzi a szálakat a YouTube-bal

A McLaren csoport bejelentette, hogy partneri viszonyba lépett a YouTube videómegosztóval, ezzel a részvényeseknek nagyobb rálátása lesz a McLaren ügyeire.

Az együttműködés értelmében a McLaren YouTube iránti eddig is igen nagy elkötelezettségét tovább növelik, s ezzel a szurkolókat közelebb kívánják hozni az egyébként igen szorosan őrzött sporthoz. Miközben a YouTube már régóta piacvezető a videómegosztás terén, az ún. "Commercial Channel", azaz kereskedelmi csatorna projekt is egyre népszerűbb, ami által gyakran látogatott honlapokon népszerűsíthetőek a márkanevek, s ez a bevétel növekedéséhez vezet.



A tavalyi évben a McLaren YouTube-csatornájára feliratkozók száma közel négyszáz százalékkal emelkedett, az ebből származó bevételt pedig további videók készítésére fordították. A McLaren csapatvezetője, Martin Whitmarsh így nyilatkozott: "A dolgok üzleti részét tekintve ez a partneri viszony roppant pozitív. A McLaren és a YouTube egyaránt elismert márkanevek, s az általunk biztosított tartalmat az ő tapasztalatukkal kombinálva mindketten még előrébb juthatunk. Mivel bevételünk származik az általunk szolgáltatott tartalomból, még többet invesztálhatunk a további videók elkészítésébe, ami egyaránt jó lesz a márkának, a partnereinknek és a rajongóinknak."

Stephen Nuttall a YouTube részéről szólalt meg: "A McLaren egy világszínvonalú verseny- és tervezőcsapat, mely nagyszerű történetek mesél. A mostani és a jövőbeli sportrajongók számára a YouTube az a hely, ahova mennek, ha jó videókat akarnak nézni, vagy feltölteni. Nagyon örülünk, hogy ennek az élcsapatnak a rajongói a YouTube-csatornájukon keresztül láthatják a pilótáikat, s tudhatunk meg többet az F1 pályán kívüli részéről."

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: