Az autó 7 perc 22 másodperc alatt teljesített egy kört a németországi Nürburgring Nordschleife pályán: kategóriájában ez az eddigi legjobb időeredmény, és a pályán valaha mért 11. legjobb köridő. A díjnyertes 1,0 literes EcoBoost motorral hajtott FF1 rajthoz áll a goodwoodi hegyi versenyen, s a futamok szüneteiben megtekinthető volt a fesztivál FoS-TECH területén. Péntektől vasárnapig Nick Tandy ült a közúti forgalomban is használható FF1 volánja mögött; az ő nevéhez kötődik a Ferrari Enzo időrekordjának megdöntése a Nordschleife pályán.
Az FF1 versenyautót az Év Motorja díjat nyert 1,0 literes, háromhengeres EcoBoost motor tuningváltozata hajtja: ez az erőforrás arról is híres, hogy minden idők legmagasabb pontszámát kapta az Év Motorja díj szavazásán. A cím megszerzésével a Ford egyike lett annak a három autógyárnak, amelyek két egymást követő alkalommal is megkapták ezt az elismerést.
A szupertakarékos, mindössze 459 kilogrammos FF1 teljesítménye meghaladja a 200 lóerőt, fogyasztása pedig csupán 2,35 l/100 km - ám az autó mégis négy másodpercen belül gyorsul fel 100 km/órás sebességre.
A goodwoodi Catedral Paddockban látható volt a Ford Supervan 3 is az 1994-es Ford Transit-replika 3,0 literes, kompresszoros töltésű Ford Cosworth motorjának teljesítménye 295 lóerő, s az autó végsebessége 240 km/óra. A Ford Transit Supervan 3 ugyancsak rajthoz állt a goodwoodi hegyi futamon, volánja mögött Anthony Reid volt BTCC-pilótával.
A 10 méter magas, háromszintes Ford-stand a kiállítási terület első sorában állt, így a látogatók a Goodwood-kastély és a fesztivál káprázatos panorámájában gyönyörködhettek, miközben megismerték a Ford következő termékeit, köztük az új Ford EcoSport és az új generációs Ford Mondeo modelleket.