A nürburgringi futam uán a Milton Keynes-i csapat vizsgálatot folytatott, melynek eredményét a csapatoknak és a sport irányítótestületének, a FIA-nak is elküldte.
A probléma azt követően merült fel a vasárnapi versenyen, miután a jobb hátsó keréknél dolgozó szerelő levette az autóról a kerékanyát és lecserélte a kereket. A munkafolyamat közben a légkulcs megcsúszott kezében és így véletlenül egy gombot nyomott meg a légkulcson, mellyel jelezte az első emelőnél dolgozónak, hogy végzett a kerékcserével. Az autót ezt követően kiengedték, bár a jobb hátsó kerék nem volt megfelelően rögzítve.
A hasonló esetek elkerülése érdekében a Red Bull átalakítja a légkulcsokat, hogy ilyen hiba esetén ne lehessen szabad jelzést jelezni.
Az első emelőt kezelővel is közölték, amennyiben problémát észlel úgy ne engedje ki az autót a kerékcseréről.
A Red Bull változtat kerékcsere mechanizmusán
https://formula.hu/f1/2013/07/12/a-red-bull-valtoztat-kerekcsere-mechanizmusan 2013-07-12 07:45:00 2013-07-12 07:45:00
A Red Bull Racing változtat a kerékcsere folyamatán, miután a múlt hétvégi Német Nagydíjon Mark Webber autójáról leváló kerék egy FOM operatőrnek sérülést okozott.