Továbbra is nagy erőkkel próbálnak megoldást találni a gumitesztelési problémára a Mercedes tesztbotránya és a silverstone-i gumihibák után. Azonban Pirelli továbbra is csak egy elavult, 2010-es Renault tesztautóval rendelkezik a gumik fejlesztéséhez.
Hembery úgy gondolja, a legnagyobb visszatartó tényező az, hogy a csapatok tartanak attól, riválisaik jogosulatlan előnyhöz jutnak, ha a Pirelli rendelkezésére bocsájtják autójukat.
"Ez már változik. Néhány dolgot másképpen kellene csinálnunk. Sok dolgot el tudsz intézni a szimulátorokban, de nem lehet csak kizárólag szimulátort használni, mert akkor azt mondják, egyik csapatot a másikkal szemben előtérbe helyezünk. Nagy a paranoia, mert nagy a versenyszellem, de bizonyos ponton hagyni kellene, had végezzük munkánkat. Nem érdekünk egyik csapattal szemben a másikat segíteni, csak a munkánkat szeretnénk végezni. Nem érdekel minket, ha öt különböző csapattal tesztelhetünk, egyikkel a másik után."

Hembery hozzátette, a barcelonai Mercedes teszt mutatja, mennyire fontos lenne a gumiszállítónak tesztelni.
"Lehet, hogy szörnyen hangzik, de a barcelonai Mercedes gumiteszt volt a legjobb teszt, melyet három év alatt végeztünk. önző módon csak a mi szempontunkat nézem, ez volt a legjobb gumiteszt. Voltak erős autóink, erős pilótáink, profi munkavégzés folyt és pontosan azt kaptuk, amit szerettünk volna."