A versenyzés, mint szabadidős tevékenység választása izgalmat teremt. Ha még nagyobb izgalomra vágyik, akkor nézzen be egy kaszinóba. Vagy még jobb, ha kihasználja a technológiát, mielőtt elmegy, és meglátogatja egy online kaszinó felületét. Figyeljen a legjobb kaszinókra, amelyek legálisak és rendelkeznek a szükséges engedéllyel. Velük biztonságos, és ezért nyugodt lesz az utazásod a szerencsejátékok világába. Élvezze kedvére kedvenc kártyajátékait, vagy emlékezzen arra, mi az a félkarú bandita.
Ma már a világ minden pontján vannak rajongói ennek a lenyűgöző sportnak, nemcsak azért, hogy megnézzék a következő futamot, hanem azért is, hogy megtudjanak érdekes tényeket a Forma-1-ről:
1. A motorok legalább 80 000 alkatrészből állnak. Ha az építési minőség csak 99%-os, akkor az autó 80 000 rossz alkatrésszel indul.
2. Egy autó körülbelül száz érzékelőt használ, és az ezeket összekötő vezetékek teljes hossza körülbelül egy kilométer.
3. Egy-egy verseny átlagosan körülbelül két órán át tart, ez idő alatt az F1-es autók motorjai az élettartamuk jelentős részét elveszítik. Mi viszont egy átlagos autó motorjától több mint 10 éves élettartamot várunk.
4. Minden versenyző 4 kilogrammot veszít a súlyából egy verseny alatt. Ez a magas hőmérsékletnek és a túlterhelésnek köszönhető, amelynek alávetik magukat.
5. Egy autó súlya szűk 800 kilogramm, ami egy kisautó súlyának a fele.
6. Az F1-es autó motorja körülbelül 18 000 fordulatot ér el percenként. Ez azt jelenti, hogy a dugattyú másodpercenként 300 lökést tesz meg. Ez háromszorosa egy normál autó sebességének.
7. A pilótáknak gyorsan kell csökkenteniük a sebességet, hogy be tudjanak fordulni egy kanyarba. Ennek következtében a féktárcsák akár 1000 fokra is felmelegedhetnek. Annak érdekében, hogy a következő kanyarban ne hibásodjanak meg, nem acélból, hanem szénből készültek.
8. A hűtőrendszer leeresztése nem tart tovább egy másodpercnél.
9. A leszorítóerő lehetővé teszi a pilóták számára, hogy 300 km/h feletti sebességnél is irányítsák az autót. Enélkül még 160 km/h sebességnél sem tudnák irányítani az autót.
10. 160 km/h sebességnél a leszorítóerő megegyezik az F1-es autó súlyával. Ez viszont azt jelenti, hogy a pilóta képes lenne lenyomni az alagút mennyezetét, és gond nélkül áthajtani rajta.
11. A Forma-1-ben használt versenyabroncsok legfeljebb 100 kilométert futhatnak. Míg a hagyományos abroncsok körülbelül 60 000 kilométert tudnak megtenni.
Az ilyen árnyalatok teszik a Forma-1-es versenyeket a legizgalmasabbá és legkiszámíthatatlanabbá.