Már az sem akármi, hogy a szovjetek egyik, gyakorlatilag emblematikus darabja, a Lada Niva 1977 óta folyamatosan gyártásban van, de van ennél az új autók piacán egy még régebbi bútordarab: az UAZ.
A klasszikus UAZ 469-est lassan fél évszázada, 1971-ben kezdték gyártani, és UAZ Hunter néven mind a mai napig megtaláljuk az új autók kínálatában. És persze a szovjet autókra jellemző régi poénok sem igazak már rá: tiszta, Euro 6-os besorolású motor hajtja a járművet. Ha benzinest veszünk, akkor 128 lóerőből és 210 Nm nyomatékból gazdálkodhatunk, ugyanez a TDI változatnál 113,5/270.
Amennyiben valakinek ahhoz támadna kedve, hogy UAZ Huntert vásároljon, alaposan a zsebébe kell nyúlnia, ugyanis már az alapverzióért elkérnek 5,4 millió forintot. Ha valakinek a Jungle Edition Trophyra fáj a foga, akkor még többet kell letennie az asztalra - ennek az ára áfával 9,78 millió forint.
Ha valaki kedvet kapott eme régi-új autó vásárlásához, itt tájékozódhat!