A Formula-1-nek még „pezsgőbeszállítója” is van, természetesen zsíros összegekért: miután a Mumm hosszú éveken át biztosította a dobogósok által szétlocsolt nedűt, úgy döntött, a jövőben a Formula-E partnere lesz. 2017-ben a Chandon érkezett a helyére, az italszakértők pedig fanyaloghattak a „pezsgőzés” szó hallatán: a McLarent is szponzoráló vállalat ugyanis valójában habzóbort gyárt – a szigorú értelemben vett pezsgő kifejezés csak a francia Champagne vidékéről származó italra használható.
Itt azonban nem ért véget a történet: a Spanyol Nagydíj hétvégéjén beszámoltunk arról a pletykáról, hogy elmaradhat a locsolás a dobogón, a Chandon ugyanis nem akarja a Formula-1 vezetése által követelt összeget megfizetni. Ilyen drasztikus retorzió nem történt, a szemfülesek azonban kiszúrhatták, hogy az üvegek címkéin nem volt márkajelzés, csak a „Barcelona 2017 F1” felirat.
Monacóban ismét történt egy csavar a dobogón: a vezetés új partnert talált, a három legjobb versenyző pedig a Carbon Champagne italát fröcskölte szét – újra egy valódi, élelmiszerjogi értelemben vett pezsgőt. Amellett, hogy a név kiválóan passzol a Formula-1-hez, a bajnokság képébe is illeszkedik: a JWGP kiemelte, a Carbon a prémiumkategórián belül is az élvonalba tartozik, egyetlen üveg ára 10-20-szorosa a Chandonénak.