Kezdjük a legfontosabbal, avagy a „Track” (Pálya) üzemmóddal! A 2017-es BRZ futóművét alaposan átdolgozták a mérnökök, a japán sportkupé többek között új rugókat és lengéscsillapítókat kapott, továbbá megerősítették a padlólemezét is. Ráadásul a jobb kezelhetőség érdekében kitolták a menetstabilizáló rendszer határait, mindezek együttesen drámai változásokat okoztak az autó viselkedésében - a tesztpilóták szerint. Úgyhogy a Subaru a Sport üzemmódot egyszerűen lecserélte Track-re.
A 2 literes boxermotor teljesítménye is nőtt, a 205 lóerő elsősorban az új szelepeknek, vezérműtengelynek, hengerfejeknek, valamint az alkalmazott alumínium szívócsőnek és módosított kipufogórendszernek köszönhető. A limitált példányszámban kapható Performance csomag ezen felül Brembo féknyergeket, SACHS Performance lengéscsillapítókat és egyedi, 17 colos könnyűfém keréktárcsákat is kínál. A finoman módosított karosszéria továbbra is jól felszerelt, minőségi utasteret rejt, új, modern szolgáltatásokkal (Subaru Starlink funkciók). A 2017-es Subaru BRZ szeptemberben kerül a kereskedésekbe.