Például mindegyik Levantéban alap a légrúgózás, a visszagurulásgátló, a kulcs nélküli ajtónyitás és indítás, a nyolc hangszórós audio-berendezés, a HomeLink garázskapu nyitó és a 8,4 colos érintőképernyős Touch Conctrol infotainment rendszer. Ugyanakkor a Maserati Skyhook adaptív lengéscsillapítókért és a Zegna Luxury csomagért keményen fizetni kell, utóbbi egészen különleges karaktert ad a crossover utasterének.
Szintén alap a gyönyörű forma, a vicsorgó hűtőráccsal, a szigonyos emblémával, az erőtől duzzadó gépháztetővel és az izmos farral együtt. A kabin is felettébb elegáns, a Ghibliből és Quattroportéból ismerős részletek tetszetős egésszé állnak össze.
Ráadásul a bőségesen alkalmazott alumíniumnak köszönhetően a Maserati az osztályának egyik legkönnyebb képviselője, páratlanul alacsony súlypontjával pedig kiemelkedő kezelhetőséget és magabiztos menettulajdonságokat ígér. Ehhez a kategóriájában egyedülálló mechanikus önzáró differenciálmű is hozzájárul.
A motorháztető alatt kizárólag V6-os erőforrások lapulnak, Európában várhatóan a 271 lóerős, V6-os dízel lesz a legnépszerűbb, ám az igazi ínyencek inkább a 345 vagy 425 lóerős, benzines V6-os mellé tehetik le a voksukat. Mindegyikhez jár a nyolcfokozatú automata váltó és az összkerék-hajtás. Később hibrid változat is készül belőle. A Maserati Levante alapára az Egyesült Államokban 72.000 dollár.