Exkluzív külső fényezése és 17 colos könnyűfém keréktárcsái mellett a Fiesta ST200 modellek vörösre festett féknyergeket, valamint még gazdagabb belső felszereltséget kínálnak, amelyben a Recaro sportülések faszén-árnyalatú részleges bőrkárpitozását ezüstszínű öltések díszítik, s az összképet megvilágított küszöbdíszlécek és ezüstszínű díszítéssel kiegészített biztonsági övek teszik teljessé.
Ugyanakkor olyan modern megoldások javítják az autó kanyarmeneti tulajdonságait és fordulékonyságát, mint a továbbfejlesztett Nyomatékvektor Szabályozás, a 3 üzemmódba kapcsolható Elektronikus Stabilitásprogram, a speciálisan módosított kormánycsukló, az egyedi lengéscsillapítók, a 15 mm-rel alacsonyabb tömegközéppont, valamint a nagyobb teljesítményű fékrendszer.
Ám a lényeg, hogy a Fiesta ST200 1,6 literes EcoBoost motorja 15 lóerővel és 30 newtonméterrel erősebb lett a korábbinál, és akár 20 másodpercig is képes ideiglenes túltöltéssel működni. A mérnökök rövidebbre méretezték a Fiesta ST eredetileg 3,82-es végáttételét (az új érték 4,06), így az autó a magasabb sebességfokozatokban is fürgébben gyorsít. Egyébként pedig minden idők legerősebb sorozatgyártású Fiestája, 6,7 másodperc alatt éri el álló helyzetből a 100 km/h-s tempót. A Fiesta ST200 gyártása júniusban kezdődik, és az első vásárlók kevéssel ezután meg is kapják autóikat.