Csak semmi „tamáskodás”, utánanéztem, a Caterham Seven 620S tényleg sokkal józanabb típus a 620R-hez képest. Körülbelül 60 kilogrammal nehezebb és mintegy 0,6 másodperccel lassabb nála, s a váltója is csak ötfokozatú. Ráadásul még szélvédőt és ülésfűtést is kínál! Micsoda puhányság! De nézzük a részleteket!
A 620S-ben is a Ford 2 literes, kompresszorral feltöltött, Duratec erőforrása dolgozik, 310 lóerős csúcsteljesítménnyel és egy ötfokozatú váltóval kiegészítve. A könnyű súly mellé társuló brutális teljesítmény átadásában egy önzáró differenciálmű is segít, illetve az alapot jelentő S3 váz helyett szélesebb és hosszabb S5 váz is rendelhető hozzá. A futómű hangolása szintén barátságosabb a 620R-énél, a rugók és a lengéscsillapítók beállítása már-már közútra is megfelel.
Utastere egy átlagos autóhoz képest még mindig kifejezetten minimalista, de a szénszálas kárpitozás és a Momo sportkormány mellé négypontos biztonsági öv, klíma, ülésfűtés és teljes szélvédő is jár, szóval tiszta luxus… Végül, de nem utolsósorban a klasszikus stílusú roadster 15 colos könnyűfém felniken repeszt az úton.