Kívülről szinte nem is látszik a különbség a régi és az új változatok között, az egyedüli különbséget az Akrapovic titán kipufogórendszere, valamint a Spider szénszálas tetőkerete jelenti. A kétszemélyes kabin viszont több újdonságot kínál, többek között egy új csomaggal szabhatjuk egyénire a megjelenését: a műszerfal, a szellőzőnyílások és a váltófülek is szénszálas „díszítést” kapnak. Továbbá kéttónusú bőrülést is választhatnak a vásárlók, valamint zárható konzollal és új Alpine hifivel büszkélkedhet a páros. Lecserélték még a hangszórókat, továbbfejlesztették a Spider riasztóját, és körülbelül ennyi.
Ami maradt, az az ultrakönnyű váz és a hozzá társuló 237 lóerős turbómotor, meg a remek menetteljesítmények. A 4C mindössze 4,1 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h-ra… 55.900 dollártól megvásárolhatók.