A teljes futómű, a motor, a karosszéria és a belső is komoly restaurációs munka árán újult meg. Ránézésre nem is hinnénk, hogy ez egy felújított, nem pedig egy mostanáig üvegbúra alatt őrzött autó.
A restaurátorok választása azért esett erre az autóra, mert ennek a 250 GT SWB-nek történelme van. Például az első tulajdonosa nem más volt, mint az olasz márka egykori Forma1-es versenyzője Dorino Serafini. Az 1950-es Olasz Nagydíjon dobogós volt a Ferrarival. Serafini azonban 1964-ben eladta a paripát Rene Richardnak, aki aztán rövid úton összetörte azt, majd túl is adott rajta. Ezúttal egy belga versenyző szerezte meg a volánját, méghozzá Lucien Bianchi. Ő teljes egészében megjavíttatta a kocsit, amely ekkor sötétkék külsőt és fekete bőr belsőt kapott. Majd nem sokkal a javítás után egy másik versenyző, Jacques Pollet vette meg, ő pedig szürkére festette. Később egy aukción értékesítették újra, s nem meglepő módon ismét egy belga gyűjtőhöz került, aki viszont sárga színnel képzelte el. Most pedig, végre véget értek a Ferrari hányattatásai, s teljes körűen restaurálták. Hogy pontosan mennyibe került ez a művelet, azt nem tudjuk, de még a hangja is csodálatos…
Ferrari 250 GT SWB - Teljes felújítás
https://formula.hu/egyeb/2015/12/07/ferrari-250-gt-swb-felujitva 2015-12-07 15:10:00 2015-12-07 15:10:00
Gyakorlatilag atomjaira szedték az autót és minden egyes elemét felújították. Majd olyan állapotba rakták össze, mintha csak most gurult volna ki a gyárkapun.