Kívülről a B5 Bi-Turbo - akár kombi, akár limuzin kivitelben – olyan, amilyennek egy Alpinának lennie kell. Visszafogott, elegáns, nem hivalkodó, inkább csak érezni rajta az erőt, semmint világgá kürtölné. Pedig lenne mit… a 2016-os B5 Bi-Turbo csúcsteljesítménye kereken 600 lóerős, maximális nyomatéka 800 Nm. Vagyis 60 lóerővel és 70 Nm-rel tud többet a korábbi kiadásnál, ami természetesen a menetteljesítményekben is jelentkezik. Mintegy 0,3 másodpercet javult a gyorsulási adata az autónak, álló helyzetből 4,2 szekundum alatt éri el a 100 km/h-t (4,5 helyett), s akár 328 km/h-val képes száguldani.
A hatalmas erőt elektronikusa állítható lengéscsillapítókkal és aktív stabilizálóval ellátott sportfutómű segítségével uralhatja a pilóta, továbbá az alapfelszereltség része a differenciálmű. Opcióként meg Akrapovic-féle titán kipufogó-, illetve nagyteljesítményű fékrendszer is vásárolható hozzá. Ugyanakkor az utastér hangulata legalább annyira elegáns és visszafogott, mint a kocsi külseje, Merino kárpitozású bőrülések és zongora fekete kárpitozás várja az utasokat. 108.600 euróért…