A brutális méretű benzintemetőnek sem az utódlásáról, sem pedig a további gyártásáról nem nagyon esik egy szó sem. A FIAT-Chrysler és az UAW, azaz a gyártó és a szakszervezet között létrejött megállapodás, mely a különböző modellek gyártásának helyéről szól, ezt a típust még véletlenül sem említi. Igaz, az utóbbi években a gyárcsoport kapott néhány pofont a versengés közepette, így alapos átszervezés is szükséges, ami szintén megtalálható a megállapodásban.
Szóval hatékonyabb termelés, hatékonyabb gyártás kapacitás és mindez megállások nélkül. A Conner Avenue nevű üzemről, ahol a Viper készül egyébként sem nagyon esett mostanában szó, mivel egy kis darabszámban, nagy részben egyedi elemekből építkező készülő vasdarab ugye nem mindig szól a hatékonyságról. Persze amikor a FIAT csoport zsebbe rakta a céget, szó volt a típus kivonásáról, de be kellett ismerjék, hogy az akkori helyzetben ez nem lett volna túl józan. Most viszont úgy tűnik, eljött a végszó. Az üzem 2017-ben leáll, és ezúttal végleg búcsút inthetünk a 8,3 literes V10-es benzinfalónak. Béke poraira…