A teljesítménypaletta igen csak elszabadult, és a korábban csak versenyautóknál átélhető menetdinamika a vastag bankszámlával rendelkező „átlag” halandó számára is elérhető lett. Ez a hozzáállás látható a masszívan átszerkesztett M6-os kabrión is, ahol a gyári 560 lóerőt további kétszázzal egészítették ki.
Ehhez elegendő volt a motorvezérlés átírására és a katalizátor nélküli titán kipufogórendszer felszerelésére. 740-760 lóerő persze a G-Power mérnökeinek nem tűnt elegendőnek, ezért kerestek néhány lehetőséget a ménes gyarapítására. Ha már bunyó, akkor ellenfélre is szükség van, és az aszfaltbetyárok egyik legvadabb híve – a Ferrari – lehet a legjobb ellenfél. A Ferrari F12 Berlinetta teljesítmény szintjében hasonló, így a 740 lóerős BMW és a 741 lóerős Ferrari korrekt ellenfél párosnak hat, bár a forgatónyomaték és a testsúly arány azért eltérő. Az olasz gép 690 Nm-e helyett a német játékos 975 Nm-rel terheli az erőátvitelt. Kétszázra mindkét gép bő 10 másodperc alatt kétszáz felett szalad, és a végsebesség is 300 feletti. A G-Power persze nem aggódik sokáig majd, mivel a további, közel 1000 lóerős teljesítményszintű kiadás már megvan. Mindezt ízléses ruházattal, alumínium ötvözetű, kovácsolt, 21 colos felnikkel kombinálva. Végül is a combos belsőhöz stílszerű külsőt illik illeszteni…