A német Rüffer Performance egy békés cég volt, de valami furcsa indíttatásból elkészítették az alapból nem apró Chevrolet Camaro, és egy sivatagi terepgép egyvelegét. A kotyvasztás szerencsére csak számítógépes tervdokumentációként létezik, de így is hajmeresztő.
Csak a brutális terepgumik miatt kialakított kerékjárati szélesítések közel 70 centivel növeli az alapból közel 2 méteres Camaro-t. De ami még ennél is durvább, az a szegecselt motorháztetőből kinyúló szívó torkolat, ami mögül aki kilát, annak nagy valószínűséggel speciális látóképessége kell legyen. A vázolt technika is magáért beszél. A magasított futómű elöl-hátul független lengőkarokra támaszkodik, a hajtást pedig 6,8 literes szívó V8-as látja el 750 lóerővel és 670 Nm-es forgatónyomatékkal. A négykerék-meghajtású gépezet azért a gyártásig biztosan nem jut el, pedig a tetőre rakott keresőlámpákkal és a goromba terepgumikkal csúfított vasdarabra lenne jelentkező.