A Daewo cégnek azonban volt egy üzbég gyártelepe is, amiről az utóbbi években nem sokat lehetet hallani, de a gazdasági változások mégis felélesztették a lelkesedést. Az oroszországi piacra persze egy hazai gyártású és nevű autóval könnyebben lehet bejutni, ezért a vezetőség döntött, az üzbég üzemet felélesztik, és az első Chevrolet Aveo összeszerelő sorát telepítik át.
A Ravon márkanévre keresztelt autók szerencsére még elfogadható technikai megoldásokkal rendelkeznek ahhoz, hogy a keleti piacokon gazdára találhassanak, viszont elég alaposan megszolgálták a vezetést, hogy a költségeket a minimálisra csökkentve olcsó árakon jelenjenek meg. A Chevrolet Aveo átirat – azaz a Ravon Nexia – nem sokkal a futószalagok beindítása után testvéreket is kap, mert az Európában korosnak számító Matiz és a Lacetti modernizált változataival a kínálat így három modellre bővül. A megoldás tehát hatékony, mert amit nyugaton nem lehet már eladni, azt viszik tovább keletre…