Majdnem hét éve jelentette be a londoni Science Museum a Bloodhound projektet, mely egy roppant „egyszerű” célt tűzött ki maga elé: egy olyan autót építeni, mely megdönti a Thrust SSC által 1997 októberében felállított, 1228 kilométer per órás szárazföldi sebességi rekordot. A projektet késések és problémák hátráltatták, de most végre a célegyenesbe ért: az Engadget beszámolója szerint elkészült az autó, mellyel túl akarják lépni az 1000 mérföldes, azaz 1609 kilométeres óránkénti sebességet.
Először szeptember 24-én, Londonban mutatták meg a nagyközönségnek a három különböző erőforrás által hajtott autót, melynek építéséről korábban már beszámoltunk: egy Rolls-Royce EJ2000-es vadászgép-hajtómű (egy Eurofighter Typhoonból), egy adag Nammo hibridrakéta és egy Jaguar V8-as kompresszoros versenymotor gondoskodik az összesen 135 ezer lóerőről, ami több mint kilencszerese a teljes F1-es mezőnyének összeadva.
Az első teszteket jövő tavasszal, húsvét körül rendezik, méghozzá ugyanazzal az Andy Greennel a volán mögött, aki annak idején a Thrust SSC rekorddöntésénél is elvállalta a főszerepet. A tervek szerint ezt követően elutaznak Dél-Afrikába, ahol egy tökéletesen sima, több mint 19 kilométer hosszú és 4 kilométer széles síkon megpróbálják elérni a 800 mérföldes sebességet, s ezzel rekordot dönteni. Miután ez sikerült, Angliában kiértékelik az adatokat, s ha mindent rendben találnak, következhet a második dél-afrikai menet, ahol immár az 1000 mérföld per óra a cél.