Egyébként a Bentayga formája tökéletesen beleillik a Bentley modellpalettájába, legalábbis, ami a márka-specifikus stílusjegyeket illeti. Vagyis kerek fényszórók, izmos vállak, hatalmas könnyűfém felnik, gazdag krómozás, valamint a jól ismert hűtőmaszk jellemzik a szabadidőautót, ám a magas építésmód miatt azonban mégsem áll össze az egész egy szerves egységgé.
A hatalmas, mégis könnyű kocsiszekrény alatt megbújó technika, a kabin kivitele, s a felszereltség azonban tényleg minden igényt kielégít. Például a Bantayga alumíniumból készült karosszériája 236 kilogrammnyi előnyt jelent a hagyományos acélszerkezethez képest, a „szokásos" műszerfalat nemes bőr borítja, az alapáron járó panoráma üvegtető pedig nyitható. Az utasokat négy különálló ülés várja, melyek fűthetőek, szellőztethetőek, és akár masszíroznak is, köztük pohártartók, tárolórekeszek és USB-töltők „szolgálják ki" a bennülőket. A prémium audioberendezés a Naimtől érkezik, a csomagtartóba meg egy komplett bárszekrény is beépíthető, persze, kivételes minőségben az is.
A hatalmas gépház alatt egy 6 literes W12-es motor dolgozik, 600 lóerős csúcsteljesítménnyel, ami mellé 900 Nm maximális nyomaték , plusz nyolcsebességes automata váltó és komoly összkerék-hajtás jár. Így a bentayga 4 másodperc alatt éri el álló helyzetből a 100 km/h-t, végsebessége pedig 301 km/h... Közönségtalálkozó jövő kedden, Frankfurtban!