A Lotusról már régóta egyértelmű, elég csak végignézni a csapat Twitter-csatornáját, hogy tudatosan dolgozik az F1 leglazább csapata kitüntető címéért, ami felé most egy újabb lépést tettek azáltal, hogy partneri kapcsolatra léptek egy világhírű rapperrel. Egészen pontosan Pharrell Williamsről van szó, aki a csapat által kiadott sajtóközlemény értelmében közös marketingstratégiát folytat majd az enstone-iakkal ezentúl.
Mindez már a hétvégi Monacói Nagydíjon elkezdődött, ahol Grosjean és Maldonado autóinak arculatát Pharrell Williams határozta meg: az oldaldobozon a rapper neve szerepelt, de feltűnt a versenygépeken az i am OTHER nevű márka, valamint a Dope című új film, melynek Williams a producere.
Gerard Lopez csapatvezető így köszöntötte a rappert a Lotus köreiben: „Pharrell Williams egy nemzetközi ikon, akinek filozófiája hasonló a csapatunkéhoz. Roppantul izgalmas a Lotus számára, hogy együtt dolgozhat vele több olyan kezdeményezésen, melyeket nyilvánosságra hozunk, ha itt az ideje. Tudjuk, hogy ez valami különleges dolognak a kezdete.”