Zsolt mi történt az olasz arénában?
Nagyon jó hangulatban értünk ki a versenyre! A szabadedzésen leszakadt az Ascona hátsó stabilizátora, amit a szervizparkban a fiúk gyorsan orvosoltak. Az első előfutamon elsőnek jöttem el a rajtba a rendkívül erős nemzetközi mezőnyben. A második körben elment a hajtás. Szétszedtük. A speer ment tönkre. Peresze nincs tartalék ebből az alkatrészből. 4 évig semmi gond nem volt vele, csak a szokásos revízión esett át. Az egyik élen menő Belga versenyzőtől, Volderstől kértünk hegesztőt. Nagyon csodálkoztak, hogy nincs tartalékunk és mit akarunk csinálni. Lehegesztettük fixre a difit. Szlalomon mentem még régen ilyennel széria közeli Ladával. A szombat esti szerelés közben elkezdett szakadni az eső. Ez kisebb szünetekkel kitartott vasárnap délutánig. A vasárnapi 2. 3. előfutam nagyon nagy sárban zajlott, embertelen körülmények között. Nem segített a hegesztett difi. Ha nyomtam nagyon sietett a háta, ha lassan fordultam tolta az orrát. A negyedik előfutamot száradó pályán kellett teljesíteni. Ebben a futamban közel kerültem az élen menőkhöz. A döntőben az ötödik helyről rajtoltam. A rajt utáni lökdösődés elkerülése végett azonnal kimentem a Joker körre. Ez végül rossz döntésnek bizonyult, mert az előttem lévő Volvós feltartott sokáig.
Milyen eredményt értél el?
Végül a negyedik helyen értem célba a Challange Europe mezőnyében, a Közép Európai Zóna Trófea előkelő második helyen végeztem. Örülök a második helynek, hiszen ebben a bajnokságban indulok és szeretnénk teljes szezont menni.
Az Ascona fejlesztése jó irányba halad kezdi kinőni a gyerek betegségeket.
A soron következő verseny Máriapócson és az azt követő hétvégén ismét egy külföldi összecsapás Sedlčany Csehország.
Nagyon nagy köszönet Dadan, Pitbull, Tajmi Tibi, Muki, Bli, Geri a kitartó munkáért, amit a szakadó esőben a beázó sátorban produkáltatok!
Ezúton szeretném őszinte részvétem kifejezni a Ferjáncz családnak Attila elvesztéséért. Emléke örökké élni fog.