Április 23-án rendezték meg a Nürburgring Langstrecken Serie (NLS) harmadik fordulóját, amely azonban idén csak a második verseny volt: ítéletidő miatt ugyanis a március végére ütemezett, második futamot novemberre halasztották. A kavarodás sokakat megzavart, a Car Competition Racing Team tagjai azonban örültek a talált időnek: pihenés helyett megkettőzött erővel tökéletesítették a Toyota GT86 CS-Cup versenyautó részegységeit, apróbb változtatásokat hajtva végre. A pénteki szabadedzések során folytatták a finomhangolást, a futómű-beállítások optimalizálását és a szekvenciális sebességváltó kapcsolási idejének rövidítését célzó módosítások nyomán érezhetően harmonikusabbá vált a Toyota.
Szombaton váratlanul sok Code 60 esemény lassította az időmérő edzés programját: a balesetek miatt beiktatott sebességkorlátozások azt eredményezték, hogy szinte lehetetlenné vált tiszta, gyors köröket futni. Molnár Bendegúznak végül mégis sikerült a lehetetlen, így az SP3 kategória legjobb (9:40) köridejével a géposztály éléről várhatta a rajtot a magyar csapat.
Az első stintben Lengyel Ádám átmenetileg visszaesett ugyan a második helyre, az alapos és hozzáértő felkészítés azonban meghozta a gyümölcsét: Ádám hamarosan ismét az élen autózott, és innen is adta át a Toyotát versenyzőtársának. Bendegúz ugyanakkor ült át a GT86-osba, amikor a szorosan mögöttük versenyző német páros is pilótát cserélt. Utóbbiak francia gyártmányú versenyautója érezhetően gyorsabb volt, és újabb lassító Code 60-as zónák után átvették a vezetést a magyarok előtt. Bendegúz, majd a harmadik stintben Ádám derekasan küzdött, ám végül be kellett érniük a kategória második helyével – ami a nyolc induló fényében így is ragyogó eredménynek számít. Összesítésben 160 indulóból a 77. helyen zártak, számtalan magasabb kategóriájú autót maguk mögé utasítva.
A Nürburgring Langstrecken Serie következő fordulójára június utolsó szombatján kerül sor. Előtte azonban még jön a Nordschleife legnagyobb eseménye, az év fénypontja: a nürburgringi 24 órás futam.