Az elmúlt két év dél-afrikai rendezése után ezúttal Lengyelország fővárosába, Varsóba költözött a Gymkhana-életérzés. A kieséses jellegű, párokban zajló ügyességi verseny sportértékét tekintve valahova a Bajnokok Tornájának szintjére sorolható: minden évben megjelenik rajta néhány világsztár, hogy jól érezzék magukat, elszórakozzanak egymással és a közönséggel, ám amikor lecsapódik a sisakrostély, nincs barátság, mindannyian kíméletlenül győzni akarnak.
Az összekerék- és hátsókerék-meghajtású kategóriába sorolt autókra nem vonatkozik túl sok egyéb korlátozás, mindenki jöhet a versenyszezonjában használt saját gépével, de persze a rali-, ralikrossz- és driftautók mindig előnyben lesznek az akadályok kerülgetésénél.
A Gymkhana szülőatyja, Ken Block távollétében az összkerekeseknél ezúttal a Solberg család volt a legfőbb húzónév: Petter Solberg, a WRC egyszeres és a WRX kétszeres világbajnoka idén tavasszal jelentette be az élvonalbeli versenyzéstől való visszavonulását, azzal, hogy mintegy búcsúzóul néhány eseményen idén még jelen lesz: az egyik kiszemelt célpont volt a Gymkhana Grid is. Fő ellenfele, és a 14 nevezőből álló főtábla másik erőnyerője pedig saját fia, a majdnem 18 éves Oliver Solberg volt, aki most igyekszik megvetni a lábát a rali főbb porondjain. Apa és fia a Volkswagen Polo GTI és a Citroen DS3 RX volánjánál ellenállhatatlanul küzdötték le riválisaikat, hogy végül a döntőben egymással csapjanak össze, itt pedig végül a rutin diadalmaskodott: Petter Solberg mindkét menetet megnyerve 2016 után ismét elhódította a trófeát. A harmadik hely is Észak-Európába került a helyosztón Jonathan Buckot legyőző finn Riku Tahko révén.
A hátsókerék-meghajtásúaknál már a legkevésbé sem érvényesült a papírforma, hiszen minden esélyes elvérzett: a korábbi bajnok Luke Woodham még a főtáblára sem tudott feljutni, Baggsy és Christian Bakkerud pedig a negyeddöntőben esett ki. A dobogós helyeket így három újonc sajátította ki, akik még sohasem vettek részt ezen a megmérettetésen: a bajnok Mantas Sliogeris Litvániából érkezett egy Mazda MX5-tel, mögötte a lengyel Pawel Korpulinski és a görög Christos Chantzaras végzett.
Amikor pedig a bajnokok távoztak, elszállt az égettgumi-szag és véget ért az esti fényjáték, a Gymkhana-rajongók máris várni kezdték a 2020-as esemény időpontjának és helyszínének bejelentését.