A magyar páros 4 óra 53 perc 22 másodperces idővel teljesítette a hat szelektív szakaszból álló, 2000 kilométer össztávú Világkupa-összecsapás utolsóelőtti menetét. Ez az Open kategória autósai között – a szintén ide sorolt kamionosok ezen a napon némiképp eltérő, rövidebb útvonalon haladtak – a 6. legjobb eredmény volt, így a zárószakasz előtt a Fekete-Tóth egység a kategória-összetettben a 4. helyen állomásozik, míg a kategória autós-kamionos összesítésében a 6. pozíciót mondhatják magukénak.
„Egész egyszerűen borzalmas volt a mai szelektív, nem is nagyon értjük, hogy miért kellett ezt belefűzni a verseny menetrendjébe” – adott hangot elégedetlenségének a pilóta, Fekete Antal. „A sziklás, durván köves szakaszok szétráztak bennünket is, az autót is, ráadásul a szakasz tele volt sebességkorlátozott zónákkal. Az egészben alig volt 50 kilométer, amelyet valamennyire élvezni lehetett. A lényeg az, hogy itt vagyunk Marrakesh-ben és készülődhetünk az első sivatagi versenyünk utolsó szakaszára.”
Tóth György egyetértett a pilótával: „Olyan volt az egész, mint egy triálverseny, szikláról sziklára kellett pattognunk. Minden volt ez, csak jó nem, a szakasz élvezeti értéke az előzőekhez képest a nullával volt egyenlő. Nem akarunk panaszkodni, szerencsésen túl vagyunk rajta, de ez a nap tényleg nem volt túl jó. Mi rendben vagyunk, a srácok átnézik a Toyotát, aztán jöhet az utolsó menet!” – fogalmazott a navigátor.
Megszenvedett az ötödik szelektívvel a kamionosok között szereplő másik magyar egység, a Qualisport is: Kovács Miklós és legénysége a Scaniával 5 óra 1 perc 30 másodperces szakaszidőt produkált, amely a kamionok között a 8. legjobb volt, így a kalocsai egység továbbra is őrzi a 16 indulóval elrajtolt, 9 versenyben lévő egységet jegyző monstrum-mezőny 5. pozícióját.
A marokkói terepralis rangadó pénteken egy rövid, 113 kilométer hosszú szelektív szakasszal zárul Marrakesh környékén, a szervezők pedig estére nagyszabású díjátadó gálát ígérnek.