online
2020. november 17. kedd, 11:19
Online vásárlótérben erősít a magyar autópiac egyik főszereplője
Tíz évvel ezelőtt az online vásárláshoz még nagyon bizalmatlanul álltak a potenciális vásárlók, s habár az elfogadottság mértéke egyre nőtt, az igazi robbanást a 2020-as év hozta el. A koronavírus hatására ugyanis az e-kereskedelem sosem látott számokat produkált: nem csak az értékesítési számok ugrottak meg, de olyan szektorok is beléptek az online vásárlótérbe, akikről korábban elképzelni se tudtuk volna. Ilyen az autópiac is.
részletek
2019. október 15. kedd, 09:23
A 3 leggyakrabban előforduló online marketing tévhit
A marketinggel kapcsolatban számos tévhit és félreértés van jelen a köztudatban, amelyekről érdemes néhány szót ejteni. A következő cikkben a 3 leggyakoribb tévedést szeretnénk bemutatni, hogy a vállalkozások számára elkerülhetők legyenek az alapvető marketing hibák.
részletek