DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. április 25. csütörtök

SuperBowl

Torokszorító filmmel csal könnyeket a szemünkbe a Toyota

Az amerikaifutball-bajnokság (NFL) döntője, a Super Bowl valóságos nemzeti ünnep az Egyesült Államokban, ilyenkor szinte kiürülnek az utcák, és több mint 100 millióan követik élőben a közvetítést. Nem csoda, hogy a mérkőzés szünetében aranyárban mért reklámperceket a legnagyobb vállalatok az év legütősebbnek szánt reklámjaival igyekeznek kitölteni, több hétre témát adva az azokat kielemző portáloknak. Rendszeresen jelennek meg ilyenkor a reklámokat rangsoroló listák, hosszabb-rövidebb elemzések, nem túlzás tehát kijelenteni, hogy mára a döntő nem csupán a sportrajongók, de a reklámrajongók és marketing szakemberek ünnepe is. Az egyik legjobban sikerült, legnagyobb hatású reklámot a tavalyi évhez hasonlóan idén is a Toyota jegyezte, de a japán autógyártó az érzelmes film mellett egy könnyedebb hangulatú reklámot is levetített a döntő során.

részletek

Toyota: Ütős reklám a Super Bowl döntőjén

Az NFL döntője, a Super Bowl valóságos nemzeti ünnep az Egyesült Államokban. Nem csoda, hogy a mérkőzés szünetében aranyárban mért reklámperceket a legnagyobb vállalatok az év legütősebbnek szánt reklámjaival igyekeznek kitölteni.

részletek

Ezt a reklámot készítette a Porsche a Super Bowlra

A márka ismert modelljeinek társaságában a Taycant népszerűsíti a hirdetés, mely az NFL-döntő szünetében kerül adásba – a Super Bowl-reklámok levetítése hírhedten magas összegbe kerül.

részletek

Autóiapri technológia a quarterback védelmében

Az amerikai futballban az irányító játékosok gyakran megszenvedik az ütközéseket, ezért a Lexus most úgy alkalmazta autóipari biztonsági technológiáit, hogy a passzoló futballista gyakorlatilag érinthetetlenné váljon. Hogy ez furcsán hangzik? Tényleg? És hol van az megírva, hogy a légzsák tiltott eszköz a fociban?

részletek

Ütős lett a Toyota Supra Super Bowl reklámja

Idén a Toyota két reklámmal jelentkezett az amerikaifutball-bajnokság (NFL) múlt vasárnap megrendezett döntője, a Super Bowl szünetében. A Super Bowl minden év egyik leginkább várt eseménye az amerikai sport- és reklámrajongók számára egyaránt, és az azt követő egy-két hétre bőven szolgáltat témát a sportoldalak és a reklámszakma elemzőinek. A Toyota idén egyrészt megemlékezett a vadonatúj RAV4 bemutatásáról egy érzelmes kisfilmmel Antoinette “Toni” Harris fiatal női amerikaifocista főszereplésével, másrészt a 17 év után visszatérő sportautólegenda Suprának is dedikált egy egészen egyedi rövidfilmet. Az elemzők már most mind a kettőt dicsérik – hogy kinek melyik tetszik jobban, nézze meg a filmeket és döntse el maga.

részletek