SuperBowl
A Las Vegas-i Nagydíj nagyobb érdeklődést váltott ki, mint a Super Bowl
Stefano Domenicali szerint az F1 amerikai térnyerése azt mutatja, hogy megvan a kellő érdeklődés a sportág iránt az országban, Las Vegas bejelentése pedig nagy hatást váltott ki.
részletekTorokszorító filmmel csal könnyeket a szemünkbe a Toyota
Az amerikaifutball-bajnokság (NFL) döntője, a Super Bowl valóságos nemzeti ünnep az Egyesült Államokban, ilyenkor szinte kiürülnek az utcák, és több mint 100 millióan követik élőben a közvetítést. Nem csoda, hogy a mérkőzés szünetében aranyárban mért reklámperceket a legnagyobb vállalatok az év legütősebbnek szánt reklámjaival igyekeznek kitölteni, több hétre témát adva az azokat kielemző portáloknak. Rendszeresen jelennek meg ilyenkor a reklámokat rangsoroló listák, hosszabb-rövidebb elemzések, nem túlzás tehát kijelenteni, hogy mára a döntő nem csupán a sportrajongók, de a reklámrajongók és marketing szakemberek ünnepe is. Az egyik legjobban sikerült, legnagyobb hatású reklámot a tavalyi évhez hasonlóan idén is a Toyota jegyezte, de a japán autógyártó az érzelmes film mellett egy könnyedebb hangulatú reklámot is levetített a döntő során.
részletekToyota: Ütős reklám a Super Bowl döntőjén
Az NFL döntője, a Super Bowl valóságos nemzeti ünnep az Egyesült Államokban. Nem csoda, hogy a mérkőzés szünetében aranyárban mért reklámperceket a legnagyobb vállalatok az év legütősebbnek szánt reklámjaival igyekeznek kitölteni.
részletekEzt a reklámot készítette a Porsche a Super Bowlra
A márka ismert modelljeinek társaságában a Taycant népszerűsíti a hirdetés, mely az NFL-döntő szünetében kerül adásba – a Super Bowl-reklámok levetítése hírhedten magas összegbe kerül.
részletekAutóiapri technológia a quarterback védelmében
Az amerikai futballban az irányító játékosok gyakran megszenvedik az ütközéseket, ezért a Lexus most úgy alkalmazta autóipari biztonsági technológiáit, hogy a passzoló futballista gyakorlatilag érinthetetlenné váljon. Hogy ez furcsán hangzik? Tényleg? És hol van az megírva, hogy a légzsák tiltott eszköz a fociban?
részletekÜtős lett a Toyota Supra Super Bowl reklámja
Idén a Toyota két reklámmal jelentkezett az amerikaifutball-bajnokság (NFL) múlt vasárnap megrendezett döntője, a Super Bowl szünetében. A Super Bowl minden év egyik leginkább várt eseménye az amerikai sport- és reklámrajongók számára egyaránt, és az azt követő egy-két hétre bőven szolgáltat témát a sportoldalak és a reklámszakma elemzőinek. A Toyota idén egyrészt megemlékezett a vadonatúj RAV4 bemutatásáról egy érzelmes kisfilmmel Antoinette “Toni” Harris fiatal női amerikaifocista főszereplésével, másrészt a 17 év után visszatérő sportautólegenda Suprának is dedikált egy egészen egyedi rövidfilmet. Az elemzők már most mind a kettőt dicsérik – hogy kinek melyik tetszik jobban, nézze meg a filmeket és döntse el maga.
részletek