Pirelli
Vettel 366-ot ment, a két kiállás volt a menő
A mexikói F1-es futamon a gumitaktikákat a safety car és a hőmérsékleti viszonyok is befolyásolták, s végül egyetlen pilóta sem az előzetesen legjobbnak tűnő stratégiát alkalmazta.
részletekPirelli: Szabadabb gumiválasztás 2016-tól?
Az F1 hivatalos gumiszállítója azzal tenné változatosabbá a hétvégéket, hogy a csapatok az eddigi kettő helyett mindig háromféle keverékből választhatnának. Persze ez is felvetne néhány problémát.
részletekMég kérdéses, lesz-e gumiteszt Abu Dhabiban
Az F1 hivatalos gumiszállítója mindenképp szeretne egy nap gyakorlást az Abu Dhabi Nagydíj után, de a csapatok az óriási költségek miatt egyelőre tartózkodnak a lehetőségtől.
részletekA jövőben a legkiválóbb minőségű Pirelli abroncsokon futnak az Országos Mentőszolgálat gépjárművei
Az Országos Mentőszolgálat gépjárművei a jövőben az Abroncs Kereskedőház, a Pirelli abroncsok kiemelt magyarországi kereskedője által forgalmazott legkiválóbb minőségű Pirelli abroncsokon futnak.
részletekStratégia: Zavarosban halásztak a csapatok
Az időjárási körülmények és a szárazpályás edzések teljes hiánya alaposan hozzájárult az austini F1-es futam izgalmaihoz – Verstappen a verseny felét egy szett lágy abroncson teljesítette, negyedik helyet ért.
részletekTost: Nem akarunk szezonközi teszteket
A Toro Rosso F1-es csapatának vezetője szerint irdatlan költségekkel járna, ha jövőre beépítenék a szezonba a Pirelli által követelt gumiteszteket, ezért inkább nem kér belőle.
részletekSzavazz az új Pirelli-keverék színéről!
Te is szavazhatsz arról, hogy milyen színű legyen a Pirelli jövőre debütáló új gumikeveréke – a gyártó Twitteren intézett felhívást a rajongók felé, és folyamatosan várják a véleményeket.
részletekJövőre már ezzel sem lehet trükközni az F1-ben
Az FIA a Pirellivel együttműködve egy olyan rendszer kifejlesztésén dolgozik, amellyel minden pillanatban ellenőrizhetik az autók guminyomását. Idén majdnem egy győzelem múlt ezen.
részletekA gumik 2-3 másodpercet is gyorsulhatnak
Ha az a cél, hogy 2017-től kezdve 5 másodperccel gyorsuljanak körönként az F1-es autók, a gumikon nem fog múlni: a Pirelli szélesebb abroncsai 2-3 szekundumot jelenthetnek egy körön.
részletekMég nem hivatalos, hogy a Pirelli marad
Bár az Orosz Nagydíjon szinte biztossá vált, hogy az olasz abroncsszállító még három évig marad a F1-ben, valójában még hónapokig nem tekinthető véglegesnek a megegyezés.
részletekEgyszer kopik, egyszer nem? - Itt a Pirelli új terve
Új hozzáállással vinne nagyobb változatosságot az F1-es szezon alakulásába a Pirelli - a cég sportigazgatója szerint nem is feltétlen szükséges, hogy minden futamra azonos minőségű gumikat szállítsanak.
részletekKijelölték az utolsó versenyek gumikeverékeit
Az F1 hivatalos abroncsszállítója közleményben tudatta, milyen abroncsokat visz el az év utolsó nagydíjára. Mexikóban az austini és interlagosi keverékeket kapja a mezőny.
részletek