Motor
Miért szabályosak a Yamaha rejtett szárnyai?
Az előttünk álló 2017-es évad legfontosabb változása, hogy betiltották a kiálló aerodinamikai elemek használatát, így a gyártóknak alternatív megoldáshoz kell folyamodniuk, ha vissza szeretnék nyerni az így elvesztett leszorítóerőt.
részletekGyutai Adrián visszatért a H-Moto Team csapatához
Szinte minden új lesz az idei szezonban Gyutai Adrián számára. A 26 éves motoros ugyanis amellett, hogy 2017-ben a német nyílt nemzetközi bajnokságban, az IDM-ben indul egy Yamaha R6-os nyergében, visszatér régi csapatához, és ismét a 220 Volt H-Moto Team színeiben versenyez tovább.
részletekÚjabb világbajnokok a MotoGP Legendák között
1981 és 2000 királykategóriás összetett győztesét éri ez a megtiszteltetés majd az Amerikai és az Olasz Nagydíjon – nekik köszönhetően immár 26 fősre fog bővülni ez az illusztris társaság.
részletek2020-ban a magyar MotoGP-futamon már neki szurkolhatunk?
A 11 éves versenyző évét több futamgyőzelem, bukás és motorhiba tarkította. Edzője, Szabó János „Bregyó” elégedett a Förch Junior Team sportolójának teljesítményével, aki a MAMI Kupa Mini GP kategóriájában a legeredményesebb utánpótlás versenyző címet szerezte meg.
részletekMiért megbízhatóbbak a modern F1-es autók?
Amíg korábban futamról futamra láthattunk elfüstölő autókat, mostanában feltűnően kevés műszaki meghibásodás zavarja meg a csapatok munkáját.
részletekEzért fontos az F1-nek a jó Honda-motor
A Renault megdicsérte a japán F1-es motorgyártó 2016-os munkáját és hangsúlyozta, milyen fontos, hogy hasonló szinten legyenek az erőforrások - mármint a sportág szempontjából.
részletekÚjabb fejlesztés a Renault motorján
Végre nem egy sportpolitikai hír az enstone-i F1-es gárda háza tájáról: a Renault tavaly nagy előrelépést könyvelhetett el erőforrásuk fejlesztése terén, és remélik, hogy ez idén sem lesz másként. Ennek érdekében új ERS-szel támadnak 2017-ben.
részletekVisszatérhet Spába a MotoGP?
A legendás versenypálya új igazgatója megvizsgálja annak lehetőségét, hogy visszacsábítsa a gyorsasági motoros világbajnokság mezőnyét – más kérdés, hogy 2020 előtt aligha lesz újra Belga Nagydíj.
részletekA motorsportban is szükség lenne magyar hősökre
A tavalyi szezonban történelmi együttműködést kötött egymással hazánk legnagyobb gyorsasági motoros csapata, a 220 Volt H-Moto Team, illetve a kereskedelmi sportcsatorna, a DIGI Sport. Noha maradt még kiaknázatlan lehetőség mindkét fél szerint a közös munkában, a tárgyalások rövidesen elkezdődnek a partneri szerződés meghosszabbításáról. Erről és a csatorna más irányú tevékenységéről beszélt Faragó András, a DIGI Sport főszerkesztője, akinek a csatorna tartalmi felügyelete és stratégiai irányítása a feladata.
részletekJelentősen megerősödött a H-Moto Team 2017-re
Egy sikerekkel teli évet követően már az idei esztendő feladataira koncentrál Magyarország legnagyobb gyorsaságimotoros csapata. A 220 Volt H-Moto Team azonban nemcsak a versenyzői névsorban erősít 2017-ben, hanem a vezetőségben is: mostantól Rizmayer Gábor tölti be a sportigazgatói tisztséget a csapatnál.
részletekA Mercedest utánozza az új Honda-motor
További részletek láttak napvilágot a McLaren újratervezett erőforrásáról: a Honda F1-es részlege úgy döntött, a saját koncepció helyett a Mercedestől és Ferraritól kölcsönöz bevált ötleteket.
részletekIlyen lesz a Honda vadonatúj F1-es motorja
Régóta beszéltek már arról, hogy a japán gyártó erre a szezonra teljesen átalakítja erőforrását, a McLaren technikai igazgatója pedig egy-két kulisszatitkot is megosztott a Honda új F1-es motorjáról.
részletek