A fénypont
A Ferrari egyedüli szingapúri győzelme 2010-re datálható, amikor Fernando Alonso a csapattal töltött első szezonjában nyert a pályán. A verseny során végig maga mögött tudta tartani a helyére pályázó Sebastian Vettelt, végül mindössze 0,3 másodperc választotta el őket a célvonalnál. Ez nagy lökést jelentett Alonsónak, hogy csökkentse előnyét a világbajnokságban, a szezon utolsó versenyére pedig már első helyen érkezzen meg. A spanyol ráadásul pályafutása első - és máig egyetlen - Grand Slamjét érte el ezen a futamon: pole-pozíció, első hely, futamgyőzelem, úgy, hogy minden egyes körben az élen állt.
A mélypont
A csapat legkellemetlenebb emléke az első szingapúri versenyhez, 2008-hoz köthető, amit ironikus módon szintén Alonso nyert meg. Felipe Massa, a bajnokság egyik esélyese pole-pozícióból indulva vezette a versenyt, de a tankolásnál túl hamar indult el, és magával rántotta az üzemanyagtömlőt. A szerelőknek - akik előtte gyorsan Kimi Raikkönen várakozó autóját is kiszolgálták - a teljes bokszutcán végig kellett futniuk, a parkoló autóról pedig csak nehézkesen sikerült leszedniük a készüléket. Massa folytatta a versenyt, de végül csak 13. helyen ért célba, miközben riválisa, Lewis Hamilton dobogóra állt. Év végén egyetlen ponttal maradt le a bajnoki címről.
A versenyzők önéletrajzából
Szingapúr Fernando Alonso egyik legeredményesebb pályája. 2008-as és 2010-es győzelme mellett minden versenyt a legjobb négy között zárt, összesen öt dobogós hellyel dicsekedhet. 2009-ben például egész évben egyetlen top 3-as helyezését szerezte meg a pályán, tavaly pedig második lett.
Egészen ellentétes Kimi Raikkönen statisztikája. A finn versenyző négy versenyen indult Szingapúrban kétéves kihagyása révén, az első kettőn, amelyeket még a Ferrarival futott, pontot sem szerzett. Első egységeit 2012-ben, már a Lotusszal gyűjtötte hatodik helyezéssel, tavaly pedig dobogóra állt a pályán, harmadik lett.