Szisztematikusan bővíti modellpalettáját a fiatal dél-koreai luxusmárka: miközben New Yorkban az azonos nevű koncepció leleplezésére készül a Genesis, addig hazai pályán szép csendben bemutatta a EQ900 limuzin nyújtott karosszériájú és hosszabb tengelytávú változatát. Az EQ900L 28,4 centiméterrel nagyobbra nőtt a normál változatnál, ami egyben azt is jelenti, hogy 4 centivel a Mercedes-Maybach S-osztálynál is hosszabb.
Ennek megfelelően a helykínálat az autó hátsó felében egyszerűen királyi, az elektromosan állítható és lábtartóval is felszerelt, különálló ülések mellett high-tech szórakoztató rendszer – többek között Lexicon audio-berendezés -, valamint kizárólag első osztályú kárpitok várják az utasokat.
A motortérben pedig egy 5.0 literes, Tau V8-as duruzsol, mely 425 lóerős maximális teljesítményével és 520 Nm-es csúcsnyomatékával meggyőző dinamikával mozgatja az 5,5 méter hosszú limuzint. Az állandó összkerék-hajtással és nyolcfokozatú automata-váltóval szerelt Genesis EQ900L ára körülbelül 125.000 dollár.