Kívülről szinte nem is látszik a különbség a „normál” elsőkerekes és az új négykerék-hajtású modell között. Pedig az új intelligens ALL4 rendszer sokat ígér, a Dynamic Stability Controllal összedolgozva mindig ahhoz a kerékhez juttatja a nyomatékot, melynek a leginkább szüksége van rá. Ami nemcsak az autó tapadását, hanem az agilitását is javítja. Az Egyesült Államokban kétféle motorral lesz választható: az 1.5 literes TwinPower Turbo háromhengeres, illetve a 2.0 literes, szintén TwinPower Turbo négyhengeres erőforrással.
Előbbi 134 lóerős és 9,3 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h, utóbbi – az S verzió - pedig 189 lóerős és mindössze 6,6 másodpercre van szüksége ugyanehhez a mutatványhoz. Az alap, hatfokozatú manuális váltó mellett egy nyolcfokozatú Steptonic váltó is rendelhető hozzájuk. Európában egy dízel változat is kapható lesz, 190 lóerővel és Stetronic automata váltóval. Hamarosan részletesebben is bemutatjuk.