A Buick visszatérve történelmi gyökereihez, az Észak-Amerikai Nemzetközi Autókiállításon egy gyönyörű formájú, 2+2 üléses sportkupét állított fókuszba. Az Avista alapjait a Chevrolet Camaro adja, tengelytávja pont ugyanolyan hosszú, mint konszerntársáé – 2812 milliméter -, s arányaiban is hasonlít rá. Ez mindenesetre reménykeltő lehet a márka rajongói számára, hiszen nem lehetetlen, hogy a „kortárs Gran Turismo” sorozatgyártásba kerüljön.
Persze, erről egyelőre még nincs szó, ám az izmos külsejű, jellegzetes hűtőmaszkú sportkupé hosszú gépházteteje alatt egy igazi erőforrás is rejtőzik, méghozzá egy duplaturbós, hengerlekapcsolós technológiával bíró V6-os formájában. Csúcsteljesítménye 400 lóerő, ami egy nyolcfokozatú automataváltón keresztül jut el a hátsó kerekekhez, a magabiztos úttartásról pedig a GM Magnetic Ride Control felfüggesztése gondoskodik.
Egyedül az utastere futurisztikus az Avista tanulmányautónak. A rendkívül elegáns utastérben hatalmas panorámatető, különálló ülések, teljes bőrkárpitozás, modern digitális műszeregység és IntelliLink infotainment rendszer várja az utasokat.