A Tour de France 50-es, 60-as versenygépeinek nevét viselő újdonság különlegesség, már csak azért is, mert a tervek szerint igen kevés darab készülhet belőlük. Egészen pontosan 799 autó találhat gazdára. Az elnevezéshez híven az idő közben meghízott generációkat végre egy karcsúsított követi, mert a szénszálas vázerősítés és üléselemek együttes alkalmazása 110 kilónyi fogyást jelentett.
A 6,3 literes, közvetlen befecskendezős, V12-es maradt, de a vezérlés finomításával a teljesítmény 740-ről 770-re, a forgatónyomaték 705 Nm-re emelkedett. Ez utóbbi a szívómotoroknak megfelelően 6750-es fordulatszámnál épül fel, de 416 Nm már 2500-tól felhasználható. Így a korábbiakhoz képest még kedvezőbb a teljesítmény és nyomatéki görbe.
A hozzá rendelt robotváltó is maradt a már megismert darab, de a rövidebb végáttétel miatt a gyorsítási idő 3,1-ről 2,9 másodpercre csökkent, de a 0 és 200 km/h közötti 7,9 másodpercet sem érheti kifogás.
A kiváló vezethetőséghez a Virtual Short Wheelbase névre hallgató hátsókerék kormányzás és a 87 százalékkal megnövelt leszorító erő is hozzájárul, ami a tesztpályán valami elképesztő köridőt hozott. Az autó tehát minden szempontból különleges lesz, csupán egy igen goromba bankszámla kell hozzá – már ha nem vitték el az összes példány…