2024: Jos Verstappen arról beszélt a Daily Mail bulvárlapnak, hogy Christian Horner nem maradhat a csapatfőnöki székben: „Itt feszültség lesz, amíg a pozíciójában marad. A csapatot a szétszakadás veszélye fenyegeti. Ez így nem mehet tovább, mert különben robbanás lesz. Az áldozatot játssza, miközben ő okozza a problémákat.”
2023: Igazi meglepetésként Fernando Alonso és az Aston Martin lett a bahreini edzésnap leggyorsabbja, a két Red Bullt előzte meg a szezonnyitó péntekjén.
2022: Miután a háború kitörését követően gyakorlatilag azonnal törölték a 2022-es versenyt, a Formula-1 bejelentette, hogy a teljes szerződést felbontották az Orosz Nagydíj szervezőivel, így a jövőben sem látogat el az országba a mezőny.
2021: Kiáll amellett az Aston Martin csapata, hogy a 2021-es esztendőben már egy teljesen saját koncepciót láthatnak a szurkolók a versenypályán. Andy Green, a csapat technikai igazgatója szerint két éve elindultak a Mercedes-koncepció irányába, de az idei autó már teljes mértékben saját, igaz, azóta is az akkor tanultakból építkeznek.
2020: Az F1 csak akkor rendez világbajnoki futamot, ha mind a tíz csapat rajthoz tud állni. Ross Brawn sportszakmai vezető ezt annak kapcsán nyilatkozta, hogy a Kínából elindult koronavírus-járvány már Olaszországban is felbukkant, így egyre több ország vezet be beutazási korlátozásokat. Emiatt a szezon első versenyei is veszélybe kerültek.
2019: A súlyos ralibalesete után nyolc évvel visszatérni készülő Robert Kubica úgy érzi, nagyjából 20 százalékosan készült csak fel a közelgő idénynyitóra, köszönhetően annak, hogy a Williams autójának kései elkészülte és problémái révén messze ő teljesítette a legkevesebb kört az előszezoni teszteken.
2018: Carlos Sainz szerint egyelőre semmi érdemleges tesztet nem produkált, pedig eltelt a tesztidőszak első hete - az eső és a hó olyan mértékben tette tönkre a csapatok munkáját, hogy hiába van 151 köre, úgy érzi, még semmit sem csinált. "Még semmilyen beállításról nem beszélhetünk" - nyilatkozza a spanyol.
2017: Megint komoly gondban van a Honda, két tesztnap alatt két nagyon komoly technikai gonddal szembesültek a japánok, konstrukciós problémák jelentkeztek, így a teljesítményt nem is tudták kiaknázni. A Hondánál már attól tartanak, hogy Melbourne-ben csak egy nagyon lebutított motort tudnak vinni a McLarennek.
2016: A pilótákat megosztja a hamarosan bevezetésre kerülő halo: Nico Rosberg támogatja, Lewis Hamilton viszont határozottan ellenzi, szerint az F1-ben valami megtört és borzasztóan rossz irányba megy a sportág. Kimi Raikkönen ugyanakkor annyit mond, hogy teljesen jól látni az eszköz mögül és kijelenti, hogy ez nem fog problémát okozni a versenyzőknek, ha egyszer majd élesben is felszerelik az autókra.
2015: Kevin Magnussen fogja helyettesíteni Fernando Alonsót a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon, mert a spanyolt az orvosok még nem engedik versenyezni a múlt hónapban elszenvedett komoly tesztbalesete és agyrázkódása miatt. Alonso nem örül a dolognak, de úgy tűnik, hogy bele kell törődnie a helyzetbe, mert túl nagy a kockázat, de elvileg a második futamon már visszaülhet a McLarenbe.
2014: Gené Haas reméli, hogy hamarosan döntés születik arról, hogy csapata csatlakozhat-e 2015-től az F1-es mezőnyhöz - a NASCAR-csapattulajdonos amerikai nagyon szeretne beszállni a száguldó cirkuszba, de ez az F1-es döntéshozókon múlik. Haas szerint egy másfél órás megbeszélésen már túl vannak az FIA-val, de egyelőre ennyi történt - már 2015-től ott akarnak lenni a rajtrácson.
2013: Nico Rosberg (Mercedes) zárja az élen az utolsó kollektív tesztnapot Barcelonában, Fernando Alonsót (Ferrari) és Jenson Buttont (McLaren) megelőzve. Érdekesség, hogy az abban az évben később negyedik vb-címét ünneplő Sebastian Vettel (Red Bull) ezt a tesztet csak a 8. helyen zárja és el is mondja, hogy meglehetősen csalódott az eddigi eredmények miatt.
2012: Sergio Perez (Sauber) zárja az élen a barcelonai kollektív teszt harmadik napján, megelőzve Jenson Buttont (McLaren) és Daniel Ricciardót (Toro Rosso). Érdekesség, hogy Mark Webber ezen a napon csak a nyolcadik helyet szerzi meg a Red Bull később világbajnoknak bizonyuló az évi technikájával.
2011: Mark Webber kijelenti, hogy a Red Bullnál fogja befejezni F1-es pályafutását - közben viszont elejt egy mondatot, mely szerint ha a Ferrari hívná, nem zárná ki, hogy mégis meggondolja magát. "Azokat a piros autókat vezetni mindig romantikus" - mondja az ausztrál, aki azt sem rejti véka alá, hogy a Red Bullnál azért nem minden feszültségmentes a csapaton belül.
2010: Az azóta a WTCC többszörös világbajnokaként ismert José Maria Lopez menedzsere, Felipe McGough a USF1 csapatfőnökét, Ken Andersont okolja azért, amiért meghiúsult az amerikai egylet és így ügyfele F1-es bemutatkozása. McGough meglehetősen keményen fogalmaz, szerinte a USF1 hülyét csinált mindenkiből.
2009: Timo Glock zárja az élen a jerezi tesztnapot, a Toyota német pilótáját Felipe Massa (Ferrari) és Fernando Alonso (Renault) követi a sorban. Érdekesség, hogy a később világbajnoki címet ünneplő Brawn GP alakulata ezen a teszten ugyebár még ott sem volt, nem derülhetett rá fény, hogy mennyire jó az autó...
2008: Alain Prost a második F1-es idényére készülő Lewis Hamiltont (McLaren) tippeli az az évi világbajnoknak. A francia szerint csak az a kérdés, hogy Hamilton bírja-e a rá nehezedő nyomást, de szerinte bírni fogja, mert most már van ilyen jellegű tapasztalata - azt is hozzáteszi, hogy a Ferrarinál Kimi Raikkönen motivációja erősen kérdéses lehet címvédőként.
2007: A csapathoz megérkező Kimi Raikkönen elégedett és boldog az új Ferrarival, ugyanakkor óvatosan nyilatkozik a várható erőviszonyokról. Jó az autó, jó a csomag, jó a csapat, de nem tudni, hogy a többiekhez képest ez mire elég - nagyjából úgy nyilatkozik, mint 2019 elején, amikor az Alfa Romeo jó teszteredményeiről kérdezik...
2006: Giancarlo Fisichella úgy nyilatkozik, hogy Fernando Alonso távozása nem fogja érzékenyen érinteni a Renault-t és minden ugyanúgy megy tovább, mint addig. Az olasz ebben tévedett, 2007-ben a kétszeres világbajnoki címvédő Renault visszaesett a középmezőnybe és azóta sem járt olyan magasságokban...
2005: Fernando Alonso válaszol azokra a kritikákra, amelyek szerint „lusta, és nem dolgozik elég keményen”. Mindezt nem más, mint Jenson Button mondta róla akkor, ami ugye azért is pikáns történet, mert tíz évvel később ők ketten csapattársak lettek a McLarennél, és ma már Alonsóról sok mindent el lehet mondani, de az a kritika, hogy nem dolgozna eléggé keményen céljai megvalósításáért, így utólag visszanézve minimum megmosolyogtató.
2004: Fernando Alonso szerint saját generációjából nem a legjobb pilóták jutottak el az F1-ig, hiszen meggyőződése, hogy hajdani, gokartos riválisai közül többen is tehetségesebbek voltak, mint Mark Webber, Juan-Pablo Montoya, Kimi Raikkönen, vagy akár ő maga, csak nem volt akkora szerencséjük, mint nekik. Egy elgondolkodtató kijelentés, ami napjainkban talán aktuálisabb, mint valaha.
2003: Paul Stoddard, a Minardi csapatfőnöke szerint Ron Dennis jobban tenné, ha a saját dolgával törődne. Az ausztrál szakember azután fakadt így ki, hogy a McLaren csapatfőnöke hangot adott azon véleményének, miszerint a Minardi kevesebb pénzt érdemelne a kereskedelmi jogdíjakból, mint a Jordan.
2002: Michael Schumacher nyeri a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjat, amelyen a legnagyobb feltűnést mégsem ő kelti, hanem a hazaiak újonca, Mark Webber, aki bemutatkozó versenyén az 5. helyre hozta be a szerény képességű Minardit. Retro rovatunk egyik részét ennek a témának szenteltük.
2001: Michael Schumacher szerezte meg az év első pole-pozícióját az Ausztrál Nagydíj időmérő edzésén, ferraris csapattársát, Rubens Barrichellót és Mika Hakkinent (McLaren) megelőzve.
2000: A fogadóirodák szerint a McLaren a konstruktőri világbajnokság fő esélyese. Tévedtek, ez az év ugyanis Michael Schumacher egyéni-, és a Ferrari konstruktőri vb-címét hozta.