2023: Wolff: 2026-ig nem lehet elkapni a Red Bullt! Toto Wolff szerint nyilvánvaló, hogy a jelenlegi szabályrendszerben eléggé valószínűtlen, hogy bárki is le tudná győzni a Red Bull csapatát. Azt ugyanakkor elismerte, hogy megérdemlik a győzelmeket.
2022: A 2-es rajtszámmal fog versenyezni a Williamsnél Nicholas Latifi helyére érkező Logan Sargeant: az amerikai újonc mindössze a második pilóta Stoffel Vandoorne után az állandó rajtszámok 2014-es bevezetése óta, aki ezt választja.
2021: Költözik Lando Norris, a 22 éves pilóta Nagy-Britanniából az F1-esek kedvelt lakóhelyére, Monacóba teszi át székhelyét. A McLaren versenyzője nem titkolja, pénzügyi megfontolás is áll a költözködés mögött.
2020: Bár Romain Grosjeant a tervek szerint már kedden ki fogják engedni a kórházból az előző napi bahreini balesete után, a francia pilóta az égési sérülései miatt nem áll rajthoz a Szahíri Nagydíjon, ahol a Haas tartalékosa, Pietro Fittipaldi ugrik majd be a helyére.
2019: Lewis Hamilton szerezte meg a rajtelsőséget az idényzáró Abu Dhabi Nagydíjra, ezzel megszakította a Német GP óta tartó pole-ínségét. Valtteri Bottas lett a második az időmérőn, de a finn motorcsere miatt a rajtrács végére kényszerül, így Max Verstappen lép elő az első sorba vasárnap.
2018: A Racing Point Force India végre hivatalosan is bejelentette, hogy a csapatot év közben megmentő konzorciumot vezető Lawrence Stroll fia, Lance Stroll lesz jövőre Sergio Perez társa – az FIA által közzétett nevezési listából pedig az is kiderült, hogy az istállót már szimplán csak Racing Pointnak fogják hívni.
2017: Sebastian Vettel szerint az Abu Dhabiban látott vereségük mértéke (a német csaknem húsz másodperccel maradt el a győztes Bottastól) mutatja, mennyi munka vár még a Ferrarira, ha a következő szezonban végképp fel akarják venni a versenyt a Mercedesszel.
2016: Noha 2017-re nem kapott ülést, a Red Bull szerint még bőven lehet esélye a Formula-1-be kerülésre neveltjüknek, a friss GP2-es bajnok Pierre Gaslynak – aki egy évvel később valóban be is mutatkozhat a száguldó cirkuszban.
2015: Alan Permane, a Lotus igazgatója szerint ha sokáig kell még várniuk a Renault döntésére, miszerint át(vagyis igazából vissza)veszik-e a csapatot, akkor az nagyon nehéz helyzetbe hozhatja őket.
2014: F1-es autót tesztelhet a DTM-bajnok Marco Wittmann: a német a BMW szervezésében egy 2012-es Toro Rossóba ülhet majd be Imolában.
2013: A főszponzor Petronas támogatása révén beülhetett az F1-es Mercedesbe Silverstone-ban az olajcég tehetséggondozó programjában szereplő maláj Jazeman Jaafar. A 21 éves pilóta a 17. helyen zárta a Formula Renault 3.5 szezonját.
2012: Stefano Domenicali, a Ferrari csapatfőnöke állítja: nem a Red Bull-os Vettelt akarták megfosztani a harmadik vb-címétől azzal, hogy tisztázást kértek a német brazíliai sárga zászlós előzésével kapcsolatban – amelyről az FIA a kérésükre elmagyarázta, miért volt szabályos.
2011: Martin Whitmarsh McLaren-főnök azt kéri az F1 egyedüli gumiszállítójától, a Pirellitől, hogy „okozzanak nagyobb fejtörést” a csapatok számára a következő szezonban az abroncsaikkal.
2010: Bár az FIA közzétette az előzetes 2011-es nevezési listát, azon még számos kérdőjel van: a Renault-nál és a Williamsnél hiányzik Robert Kubica és Rubens Barrichello csapattársának neve, míg a Force India, a Toro Rosso, a Virgin és a Hispania esetén egyáltalán nem szerepel még pilóta.
2009: A jövőre érkezik egy új csapat, a Manor Grand Prix végül Virgin Racing néven fog bemutatkozni a Formula-1-ben – ez derült ki az FIA által kiadott előzetes nevezési listából.
2007: Ron Dennis szerint számos opció közül válogathat a McLaren, hogy kit igazoljon az egy év után távozó Fernando Alonso helyére, de a csapatfőnök szerint nem kell sietniük a döntéssel Hamilton csapattársának személyét illetően.
2006: Öt év után ült ismét F1-es autóba Mika Hakkinen: a 2001 végén visszavonult kétszeres világbajnok a McLaren versenygépét vezette a barcelonai teszten, ahol 77 kört teljesített, s három másodperccel bizonyult lassabbnak az élen végző ferraris Luca Badoernél.
2005: A Renault odaajándékozta Alonsónak az idei R25-ös versenygépét, amellyel megszerezte karrierje első F1-es világbajnoki címét.
2004: Jenson Button már sajnálja, hogy megpróbált átigazolni a Williamshez a BAR-Hondától: a brit szerint félrevezették, amikor azt mondták neki, van a szerződésében egy átigazolási kiskapu. A szezont vb-harmadikként záró pilóta annak viszont örült, hogy a Honda nagyobb részesedést vásárolt a csapatban.
2003: A McLaren Racing ügyvezetőjeként ténykedő Whitmarsh szerint háromhetes előnybe kerültek a riválisokkal szemben azzal, hogy máris pályára gurult a jövő évi MP4-19-es konstrukciójuk.
2001: Jean Todt Ferrari-főnök szerint az F1-es pilóták ritkán versenyképesek 35 éves korukon túl, s akár egy év kihagyás is elegendő lehet a formavesztéshez. A francia szavai akár Hakkinen „szabadságára” való utalásként is értelmezhetők.
2000: Eddie Irvine szerint a Jaguar az egyetlen csapat, amely fenyegetést jelenthet a Ferrari és a McLaren dominanciájára, s öt éven belül a vb-címért fog küzdeni az istálló – véli az északír pilótájuk.
1999: Alex Zanardi szerződése ugyan két évre szól a Williamsszel, úgy tűnik, az olasz mégis már az első közös idény után elhagyja az alakulatot.