2023: Hivatalosan bejelentette a McLaren, hogy meghosszabbítják a Mercedesszel kötött motorbeszállítói szerződésüket, amelynek értelmében legalább 2030-ig Mercedes-motor fogja hajtani a wokingiak autóit.
2022: Két a szezon során látott extrémebb aerodinamikai megoldást, a Mercedes első szárnyának egyedi véglapkialakítását, valamint az Aston Martin hátsószárny-megoldását is betiltották a 2023-as idényre.
2021: Az egyéni világbajnoki címért folyó küzdelemben mind Max Verstappen, mind Lewis Hamilton kivételes teljesítményt nyújtott Alain Prost szerint. A franciák legendája úgy látja, nehéz megmondani, melyikük a jobb és erősebb versenyző.
2020: Carlos Sainz szerint a jelenlegi F1-es versenyzők 90 %-a nem tudná legyőzni Lewis Hamilton a Mercedesnél. Ugyanakkor, ha a brit nem lenne a csapatban, a spanyol szerint a mezőnyből bárki tudna nyerni a Mercedes autójával.
2019: Lewis Hamilton a Honda megerősödését, így kiélezett csatát jósol az élen 2020-ra. Úgy fogalmazott: reményei szerint három-négy autó harcban lesz a győzelemért, ami jót tenne az F1-nek.
2018: Először vezethet Ferrari-versenyzőként Charles Leclerc. A csapat juniorversenyzőjeként a monacói ekkor már túl volt Ferrarival megtett tesztkilométereken, ezúttal viszont hivatalosan, 2019-re megerősített Ferrari-pilótaként ülhetett be az autóba az abu dhabi teszten.
2017: Betiltják a cápauszonyokat 2018-tól a Formula-1-ben: bár egyes csapatok a szponzorok könnyű megjeleníthetősége miatt kitartottak volna a megoldás mellett, végül a Stratégiai Csoport ülése után úgy döntöttek, száműzik a sportból a megosztó külsejű aero-elemet.
2016: Lewis Hamilton kizárta, hogy a Red Bull-főnök Christian Horner felvetésének megfelelően feltartsa Nico Rosberget a szezonzáró Abu Dhabi Nagydíjon. A német egy dobogós helyezéssel már biztosan világbajnok, szóval a britnek szüksége van arra, hogy legalább ketten beférkőzzenek közéjük. Mint azóta tudjuk: Hamilton nagyon is megpróbálkozott a feltartással, Rosberg azonban megnyerte a vb-t.
2014: Alig nyolc hónap után ismét csapatfőnököt vált a Ferrari: Marco Mattiacci helyét a maranellóiaknál a Phillip Morrisszal kötött támogatói együttműködés kapcsán már régóta ismert Maurizio Arrivabene veszi át.
2013: Sebastian Vettel sorozatban kilencedik győzelmét aratta: a német a Brazil Nagydíjat megnyerve zárta le negyedik vb-címét hozó szezonját, ezzel új rekordot állított fel a zsinórban szerzett első helyek tekintetében – igaz, ha az Indy 500-akat nem számoljuk, Alberto Ascari is képes volt egy kilences szériára az ötvenes években.
2012: Hamilton vezetésével a McLaren sajátította ki az első sort az évadzáró interlagosi futamra, miközben a vb-címért csatázó Vettel és Alonso a negyedik és nyolcadik helyre, az utolsó nagydíjára készülő Michael Schumacher pedig a 14. pozícióba kvalifikálta magát.
2011: Daniele Morelli, Robert Kubica menedzsere cáfolta a Renault azon állítását, miszerint az év elején súlyos ralibalesetet szenvedő lengyel kénytelen lesz kihagyni a következő idény elejét. Eric Boullier csapatfőnök viszont nem érti Morelli szavait, hiszen egyértelmű, hogy a pilóta nem áll készen a versenyzésre.
2009: Átesett az FIA homologizációján a Campos Meta 1 autója, amellyel a következő szezonban kívánnak csatlakozni a Formula-1-es mezőnyhöz – ez végül Hispania néven történt meg.
2006: Az első visszavonulásán egy hónappal korábban átesett Michael Schumacher elismerte: az 1997-es évadzáró jerezi futamon Jacques Villeneuve-vel történt szándékos ütközést sajnálja a leginkább pályafutásából.
2005: Sajtóhírek szerint 2007-től Fuji veheti át a Japán Nagydíj rendezését Suzukától, állítólag a pálya már meg is állapodott a jogokról a pályával.
2004: A Red Bull-tulajdonos Dietrich Mateschitz cáfolta, hogy szeretnék leigazolni a McLarentől hosszú évek után távozó David Coulthardot a 2005-ös idényre. Később azonban kiderült: a skót ezzel szemben mégis az energiaitalosoknál kötött ki.
2000: Corrado Provera, a Peugeot motorsportfőnöke szerint rettenetesen elszálltak az F1 költségei, és rövidesen több más gyártó is erre a megállapításra juthat.
1999: Kénytelen leváltani szóvivőjét Michael Schumacher, a Ferrari ugyanis elégedetlen volt Heiner Buchinger munkájával a német lábtörés miatti kényszerpihenője során: közleményei gyakran ellentmondásba keveredtek a Ferrari kommunikációjával.