2023: Charles Leclerc szerint Max Verstappennek szólni kellett volna, hogy adja vissza a vezető pozíciót neki, miután a startnál leszorította őt a pályáról az F1-es Las Vegas-i Nagydíjon. Ehelyett a Red Bull-os később időbüntetést kapott, de végül így is megnyerte a futamot.
2022: Max Verstappen győzelmével zárult Abu Dhabiban a 2022-es évad, ahol egyúttal az F1 búcsút intett a visszavonuló négyszeres világbajnoknak, Sebastian Vettelnek, aki saját elmondása szerint üresnek érzi magát az érzelmes pillanatokat követően.
2021: Lewis Hamilton nyerte a Katari Nagydíj időmérő edzését, ahol tovább folytatódott a Mercedes és a Red Bull harca a világbajnoki címért.
2020: Nem volt semmiféle kockázata Danyiil Kvjat kilazult biztonsági övének a Portugál Nagydíjon az FIA szerint. Az AlphaTauri kivizsgálta és javította is a problémát időközben.
2019: „Karrierem legjobb versenye volt” – jelenti ki Carlos Sainz a Brazil Nagydíj után, melynek dobogójára csak utólag, Lewis Hamilton büntetése után állhatott fel.
2018: Daniel Ricciardo szerint az ő előzési manőverei megváltoztatták az előzés fogalmát a Formula-1-ben.
2017: A Williams technikai igazgatója, Paddy Lowe úgy véli, elég nehéz lesz beilleszteni a glóriát a 2018-as autók dizájnjába. A biztonsági eszközre persze ettől függetlenül szükség van.
2016: Paul Hembery szerint a Pirelli jövőre felgyorsul, már ami a kritikákra való reagálást illeti.
2015: „Ezt nehéz lesz lemásolni” – ez Fernando Alonso őszinte véleménye a McLaren motorpartneréről, a Hondáról.
2014: Fernando megy, Sebastian jön – nagy bejelentések napja ez a Ferrarinál. Előbb a spanyol távozását közlik, aztán a négyszeres világbajnok hároméves szerződtetését. Kimi Raikkönen szerint jó móka lesz, hogy Vettellel csapattársak lesznek.
2013: A Mercedes nem érzi problémának Lewis Hamilton kommunikációját a csapatrádióban. A világbajnok az USA Nagydíjon kifejezetten ingerülten beszélt az őt segíteni akaró csapatával.
2012: Michael Schumacher szerint második F1-es búcsúja kevésbé lesz érzelmes, mint 2006-ban.A német legendának már csak egyetlen futama van hátra a száguldó cirkuszban.
2010: Fernando Alonso zárja az élen a Pirelli gumitesztjét. A spanyol szerint a Ferrari könnyen fog alkalmazkodni a jövő évi abroncsokhoz.
2009: „Elképesztő” – csak ennyit tud mondani Jules Bianchi, miután a Ferrarit tesztelve lesz lehetősége életében először F1-es autóban ülni.
2008: A Red Bull szerint a WRC többszörös bajnoka, Sebastien Loeb elég gyors a Formula-1-hez. Ezt egy tesztnapot követően bátorkodtak kijelenteni.
2007: Nem kisebb célja van a BMW-nek 2008-ra, mint hogy végre megszerezze első győzelmét a királykategóriában.
2006: Anthony Davidson, a Super Aguri új szerzeménye rögtön pontokkal nyitná majd a következő szezont csapatánál.
2005: Gyorshajtáson kapják Giancarlo Fisichellát, így ugrik a jogosítványa. Az olasz pilóta a beteg fiával magyarázkodik.
2004: Tévénézők Michael Schumachert választották a 20. század sportemberévé Németországban.
2003: Michael Schumacher már most alig várja, hogy eljöjjön a január, és visszaülhessen a versenyautóba. Azokat a pletykákat is tisztázza, miszerint térdsérülése hátráltatni fogja. Szerinte egy enyhe sérülésről van szó csupán, amit focizás közben szerzett.
2002: Bernie Ecclestone az isztambuli pályát szeretné a Török Nagydíj helyszíneként látni. A nagydíj csak 2005-ben fog debütálni.
2001: A Bridgestone-gumik fejlesztése miatt igazolta új tesztpilótáját, Luciano Burtit a Ferrari, Luca di Montezemolo elmondása alapján. Luca Badoer, a másik tesztpilóta nagyon szívesen veszi a segítséget.
2000: Már most iparkodniuk kell a jegyvásárlással azoknak, akik nem szeretnének lemaradni a következő évi Brit Nagydíjról, akkora ugyanis a kereslet.