2023: Andrea Stella McLaren-csapatfőnök úgy érzi, jelenleg a gumihasználat és a gumikezelés jelenti a fő különbség az ő autójuk és a versenyeket domináló Red Bull között.
2022: Vélhetően változások állnak be a Red Bull háza táján Dietrich Mateschitz halála miatt: Helmut Marko elárulta, milyen jövőkép formálódik épp az F1-es csapat és az italgyártó körüli közeg. „Minden bizonnyal sok minden változni fog. Ez de facto autokrácia volt, viszont a Red Bull Racing a csoport legerősebb és leghatékonyabb marketingeszköze. A múltban nagyon függetlenül dolgoztunk. Mi voltunk az egyetlenek, akiknek nem kellett követniük bizonyos céges szabályokat. Ez a fajta autonómia Mateschitz beleegyezésével létezett, de már kiszivárgott, hogy az új vezetőség is folytatni akarja a Formula-1-es tevékenységet, hasonló elvek mentén, mint most, viszonylag erős önállósággal” – mondta el.
2021: Daniel Ricciardo először saját magát hibáztatta a Valtteri Bottasszal Mexikóvárosi Nagydíj első körében történt ütközésért. Az ausztrál – aki a baleset ellenére befejezte a futamot, igaz, pontszerző helyen kívül – aztán visszanézte a felvételt, és rájött, hogy valójában versenybaleset történt.
2020: Yuki Tsunoda visszautasította egyszeri visszatérését az Euroformula Openre, miután a Red Bull felhívta a figyelmét, hogy inkább első imolai F1-es tesztjére összpontosítson. Eközben Chase Carey elismerte, a Miami Nagydíj lebonyolításának tervei a világjárvány miatt szünetelnek, de egyértelművé tette, hogy az eseményt ennek ellenére nem kell temetni.
2019: A Renault F1-es főnöke, Cyril Abiteboul elmondta, csapatának nincs válasza arra, miért maradnak el folyamatosan a McLarentől. A Red Bull eközben azért aggódik, hogy mivel a költségek növekednek a 2021-es szabályváltoztatások miatt szükséges fejlesztések hatására, a 2020-as év lehet a Formula-1 eddigi legdrágábbja.
2018: Esteban Ocon visszautasította az ajánlatokat, amelyeket 2019-re, a Formula-1-en kívül kapott, annak ellenére, hogy egyre valószínűtlenebbnek tűnik, hogy jövőre a királykategória mezőnyének tagja lesz.
2017: A Ferrari megkérdőjelezte a sportág jövőbeli irányát, miután a Liberty Media nyilvánosságra hozta terveit a 2021-re vonatkozó motorváltoztatásokkal kapcsolatban.
2016: Valtteri Bottas utálja, hogy ő tartja a legtöbb győzelem nélküli pontszerzés rekordját.
2015: A Mexikói és a Brazil Nagydíj között a fő beszédtémát Nico Rosberg újabb bukása szolgáltatja. Miután Lewis Hamilton az USA-ban háromszoros világbajnokká vált, a németnek matematikailag sem maradt már esélye a győzelemre. Azért egy majdnem tökéletes hétvégét még odatett Mexikóban.
2014: Nico Rosberg megszerezte a pole-pozíciót a Brazil Nagydíjon, de mindössze 33 ezredmásodperccel verte meg riválisát, Lewis Hamiltont.
2013: Az FIA ragaszkodik álláspontjához, azaz hogy a 2013-as szezon különböző vitái ellenére nincs ok a Formula-1 pályakorlátozási szabályainak újragondolására.
2012: Hamilton úgy döntött, elhagyja a McLarent és a jövő évtől a rivális Mercedes-család tagja lesz. A wokingiak csapatfőnöke, Martin Whitmarsh elismerte, kockázatosnak tartja, hogy Sergio Perezt szerződtetik a brit helyére, de nagyon tehetségesnek tartja a 22 éves pilótát.
2011: A Renault Sport F1 francia autógyártó F1-es tevékenységét felügyelő cég bejelentette, hogy a jövő év elejétől Jean-Michel Jalinier lesz az új elnöke.
2010: A Williams bízik abban, hogy meg tudja őrizni hatodik pozícióját a konstruktőri bajnokságban, annak ellenére, hogy csak egyetlen pont az előnye a Force Indiával szemben és már csak egy futam van hátra.
2009: Az egy héttel ezelőtti szezonzáró Abu Dhabi versenyről továbbra is beszélnek: egyedülálló új helyszínt jelentett mindenki számára, továbbá nehéz döntést a McLarennek, eseménydús virágzást az új bajnoknak, Jenson Buttonnak, és sok búcsút a mezőnynek.
2008: Heikki Kovalainen elmondta, készen áll arra, hogy sokkal erősebb kihívója legyen Lewis Hamiltonnak a következő szezonban, miután bevallotta, nem volt elégedett azzal, ahogyan az első év a McLarennél telt.
2007: Giancarlo Fisichella más lehetőségeket is fontolgat arra az esetre, ha a Renault leigazolná a kétszeres világbajnok Fernando Alonsót.
2006: A Toro Rosso társtulajdonosa, Gerhard Berger úgy véli, csapatának három éven belül a középmezőnyben kell harcolnia.
2005: „Egy élvonalbeli F1-es csapatnál nagy a nyomás. Már jó ideje tudatában vagyunk annak, hogy Adrian új kihívást keres egy kisebb csapatnál" – mondta a McLaren szóvivője a Red Bullhoz távozó Newey-ról. „A csapat elhagyásával kapcsolatos döntés barátságos és kölcsönös volt, minden jót kívánunk neki a jövőben.”
2004: Jacques Villeneuve bevallotta, ismét F1-es újoncnak érzi magát, miután közel egy év kihagyás után visszatért. Ugyanakkor biztos benne, hogy rövid időn belül visszaszerzi korábbi formáját, esetleg még második világbajnoki címét is sikerült megnyernie.
2003: A Ferrari szóvivője ma közölte, hogy nem kommentálják a csapat elleni kémkedés gyanúja miatt indított olasz rendőrségi nyomozást, amíg a vizsgálat le nem zárul. Az olasz hatóságok ez előtt néhány héttel kezdték meg a nyomozást, miután a Ferrari feljelentést tett. Azt gyanítják ugyanis, hogy bizalmas információk kerültek kiszivárogtatásra.
2002: Bejelentették, hogy az Exchange & Mart magazin elindít egy Pop Idol stílusú versenyt, amely lehetőséget ad bárkinek, hogy F1-es pilótává váljon. Ezzel lehetőséget kívántak nyújtani azok számára, akik nem a jómódúak közé tartoztak, vagy a körülményeik nem voltak kellően ideálisak a sportág űzéséhez.
2001: Jenson Button azt állítja, nem érez majd nyomást második Renault-s szezonjában, annak ellenére, hogy a spanyol sztárt, Fernando Alonsót szerződtették tesztpilótának.
2000: „Az autóversenyzés örökre megváltozik, ha Räikkönen szuperlicencet kap és a Sauberhez igazol. Ez az egész pilótapiacot a feje tetejére állítja” – vélekedett Keke Rosberg.