2023: Beszólt az F1-es csapatoknak az FIA-tól már zöld jelzést kapó, de a FOM és a meglévő istállók felől ellenkezésbe ütköző Andretti csapat vezetője, Michael Andretti: szerinte bugrisoknak tartják őket, és meg is lepi az elutasítottságuk mértéke.
2022: 87 éves korában elhunyt a Ferrari legendás mérnöke, Mario Forghieri: a szakember számos vb-címhez segítette a Scuderiát az F1-ben.
2021: Közúti autóbalesetben elhunyt a Ferrari és a Williams egykori mérnöke. Antonia Terzi mindkét patinás istállónál aerodinamikai szakemberként dolgozott, az ő nevéhez kötődik a Williams legendás „rozmárorra” 2004-ben. Mindössze 50 évet élt.
2020: George Russell karrierje legnagyobb hibájának nevezte a vasárnapi incidensét, amikor a biztonsági autó mögött haladva, pontszerzési esély tudatában a falnak csapta a Williamsét Imolában.
2019: Valtteri Bottas az USA Nagydíjon megszerezte karrierje ötödik pole-pozícióját. A finn mindössze 12 ezredmásodperccel előzte meg a ferraris Sebastian Vettelt, miközben a vörös csapat az FIA-tól kéri motorja legalitásának tisztázását.
2018: Sebastian Vettel szerint nem igaz az az állítás, hogy 2018-ban egyes időszakok alatt övék volt a domináns autó. Szerinte a Ferrari sosem rendelkezett olyan egyértelmű fölénnyel, mint a Mercedes.
2017: A Ferrari az első csapat, mely bejelenti, nem tetszenek nekik a Liberty Media tervei az F1 jövőjét illetően, s azzal fenyegetőznek, hogy 2020 után kilépnek a száguldó cirkuszból.
2016: Miután Ross Brawn vált az F1 sportért felelős igazgatójává, a Formula-1 egykori ura, Bernie Ecclestone azt nehezményezi, Brawnnak sokkal inkább az FIA-ban kellene tevékenykednie, nem a Libertynél.
2014: Lewis Hamilton nyerte az Austinban megrendezett USA Nagydíjat, amivel már 24 pontosra növelte előnyét a mögötte befutó Nico Rosberggel szemben.
2013: Kimi Raikkönent kizárta az FIA a Formula-1-es Abu Dhabi Nagydíj időmérő edzéséről, miután a finn Lotusának padlólemezét szabálytalannak találták.
2012: Lewis Hamilton úgy látja az edzések után, hogy esélye sincs megakadályozni Sebastian Vettelt és a Red Bullt a szombati napon, akik így simán meg fogják szerezni a pole-pozíciót Abu Dhabiban.
2010: A Williams bejelentette, hogy a 2011-es szezontól váltókkal fogja ellátni a Hispania Racing Team istállóját.
2009: A Bridgestone bejelenti, hogy a 2010-es szezon után kilépnek a Formula-1-ből, így az 1997 óta jelenlévő gumiabroncs-gyártó már csak az F2-be és a MotoGP-be gyárt abroncsokat 2011-től.
2008: Lewis Hamilton kezei közül ismét kicsúszni látszott a világbajnoki cím a szezonzáró Brazil Nagydíjon, azonban az utolsó előtti kanyarban előzte meg a száraz pályás gumikon szenvedő Timo Glockot, s ezzel elhódította a világbajnoki címet is, Felipe Massa és a brazil nézők legnagyobb bánatára.
2007: Egy viszontagságos, viszályokkal teli és félresikerült szezon után Fernando Alonso bejelenti, hogy elhagyja egy év után a McLaren-Mercedest. Szóba került többek között a Toyota, a Williams, illetve volt csapata, a Renault is 2008-at illetően.
2006: A Ferrari Michael Schumacher visszavonulása után kisebb átszervezésbe kezd a gyárakban. A Schumacher-éra véget ért, ezzel pedig az álomcsapat is: Ross Brawn és Paolo Martinelli is távozik Maranellóból.
2004: Mexikó szeretne visszatérni a Formula-1 körforgásába, s a terveik között szerepel egy olyan pálya, melyen több vonalvezetés is kialakítható lenne, – köztük egy oválpálya – melyek kereszteznék egymást bizonyos pontokon.
2003: A Toyota egyik olasz alkalmazottja ellen vizsgálat indult, miután a ferrarisok azt állítják, hogy korábbi szakemberük fontos, bizalmas információkat vitt magával Maranellóból az új csapatához.
2001: Fernando Alonso távozik a Minarditól, és 2002-től a Renault istállójának tesztpilótája lesz.